Shoan Skrivet 25 April 2009 Rapport Dela Skrivet 25 April 2009 Hejsan, nu äre så att jag undrar vart man hittar crossar? :P Den där Sanshez eller vad den heter, för den är kuligast att köra. Någon som vet vart man hittar den? För jag vill inte fuska riktigt nu :P Eller inte på den sparninge jag kör på nu, aja, tack i förhand B) :rolleyes: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Easton Skrivet 25 April 2009 Rapport Dela Skrivet 25 April 2009 Hejsan, nu äre så att jag undrar vart man hittar crossar? :P Den där Sanshez eller vad den heter, för den är kuligast att köra. Någon som vet vart man hittar den? För jag vill inte fuska riktigt nu :P Eller inte på den sparninge jag kör på nu, aja, tack i förhand B) :rolleyes: Du kanske kan fuska till dej en...? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shoan Skrivet 25 April 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 25 April 2009 Hejsan, nu äre så att jag undrar vart man hittar crossar? :P Den där Sanshez eller vad den heter, för den är kuligast att köra. Någon som vet vart man hittar den? För jag vill inte fuska riktigt nu :P Eller inte på den sparninge jag kör på nu, aja, tack i förhand B) :rolleyes: Du kanske kan fuska till dej en...? Jag skrev ju att jag inte ville fuska på den sparningen, vill ha achviments eller vad det heter. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Angelo Skrivet 26 April 2009 Rapport Dela Skrivet 26 April 2009 Men när man kommer in en bit i spelat så kommer dom bara körandes :P I alla fall för mig :lol: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
doodel Skrivet 28 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 28 Juni 2009 Hejsan, nu äre så att jag undrar vart man hittar crossar? :P Den där Sanshez eller vad den heter, för den är kuligast att köra. Någon som vet vart man hittar den? För jag vill inte fuska riktigt nu :P Eller inte på den sparninge jag kör på nu, aja, tack i förhand B) :rolleyes: är du typ nybörjare eller? menar inget illa undra om du bara är första ön? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Killingspree Skrivet 28 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 28 Juni 2009 kommer senare Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Satisfaction Skrivet 28 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 28 Juni 2009 Kanske bara fått det för mig, men jag tror inte att fuska till sig ett fordon blockerar något achievment.. T.ex när man aktiverar full health&ammo står det ju vilket achievment som blockeras. Tror inte det står så när man väljer ett fordon.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Windnoob Skrivet 28 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 28 Juni 2009 Fuska, det kommer inga problem, bara med helikopter och health. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Touchmagic Skrivet 3 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 3 Juli 2009 om du gör det fusket blockerar du inget, du blockar om du gör helikopter, polis eller liv fusk, och vapen. så fuska på :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst solidalexande Skrivet 23 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 23 Juli 2009 Vet nån hur man får bort vapenset? efter man har fuskat. Mina polare gjorde de på mitt spel :angry: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Crazyshit Skrivet 28 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 28 Juli 2009 Vapenset åker inte bort. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Touchmagic Skrivet 28 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 28 Juli 2009 Vet nån hur man får bort vapenset? efter man har fuskat. Mina polare gjorde de på mitt spel :angry: Bli arresterad, då konfiskerar polisen alla dina vapen. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg