Drumhero Skrivet 26 April 2009 Rapport Dela Skrivet 26 April 2009 (redigerat) Vilken är er favorit låt från Muse? Mina är Knights of cydonia och Hysteria Fick dom från Guitar hero och rock band! Redigerat 26 April 2009 av Drumhero Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Windnoob Skrivet 26 April 2009 Rapport Dela Skrivet 26 April 2009 Du har säkert fått låtarna från Guitar hero :P visst? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Darkshiver Skrivet 26 April 2009 Rapport Dela Skrivet 26 April 2009 Behöver inte vara så? Stockholm Syndrome, Starlight, Assassin, Exo-Politics är favoriterna.. OCH SUPERMASSIVE BLACK HOLE :D<3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zhark Skrivet 26 April 2009 Rapport Dela Skrivet 26 April 2009 Supermassive Black Hole, Assassin och Plug In Baby Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Signify Skrivet 27 April 2009 Rapport Dela Skrivet 27 April 2009 Starlight och Assassin. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Symptom Skrivet 27 April 2009 Rapport Dela Skrivet 27 April 2009 bara hört hysteria och lite från supermassive black hole Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Layton Skrivet 28 April 2009 Rapport Dela Skrivet 28 April 2009 Jag har bara hört Knights of Cydonia men den är jättebra! Tyvärr hör jag inte vad han sjunger... fools can be kings? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Darkshiver Skrivet 30 April 2009 Rapport Dela Skrivet 30 April 2009 www.letssingit.com kolla om du hittar låtens text där, så kan du jämföra din hörsel med texten :3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Eskapist Skrivet 30 April 2009 Rapport Dela Skrivet 30 April 2009 Jag har bara hört Knights of Cydonia men den är jättebra! Tyvärr hör jag inte vad han sjunger... fools can be kings?"How can we win/When fools can be kings?", ur Knights of Cydonia. Muse är ett av de bättre banden just nu, inte minst live. Minns när jag såg dem på Hovet -07, sjukt bra konsert. Det enda som är jävligt irriterande är när Matt går upp i de högre sångregisterna.. fyfan, rösten skär som en kniv rakt in i hjärtat. I övrigt ett grymt band. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ajar Skrivet 30 April 2009 Rapport Dela Skrivet 30 April 2009 Stockholm Syndrome är både episk och på något vis även väldigt vacker. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raptomex Skrivet 30 April 2009 Rapport Dela Skrivet 30 April 2009 Knights of cydonia är den enda låten man orkar lyssna på dvs deras bästa låt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Darkshiver Skrivet 30 April 2009 Rapport Dela Skrivet 30 April 2009 Stockholm Syndrome är både episk och på något vis även väldigt vacker. /agree :3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.