CeZ Skrivet 30 April 2009 Rapport Dela Skrivet 30 April 2009 Vilken är er favorit låt från Muse? Mina är Knights of cydonia och Hysteria Fick dom från Guitar hero och rock band! Älskar båda dom två, dom andra går inte att lyssna på enligt mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 12 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 12 Maj 2009 Starlight helt klart. Men Cydonia är okej den med ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hivee Skrivet 13 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 13 Maj 2009 Kom igen, time is running out :p Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zkAro Skrivet 21 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 21 Maj 2009 Tycker inte Muse är bra egentligen men Assassin är väl okej. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nicky Skrivet 15 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 15 Juni 2009 Time is running out eller Assassin :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 40200 Skrivet 19 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 19 Juni 2009 Assasin Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nicky Skrivet 22 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 22 Juli 2009 Eller exo-politics :) Ska någon på konserten i oktober ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Funkis Skrivet 24 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 24 Juli 2009 Space Dementia sitter väldigt nära. Anledningen till varför jag tycker om Muse är för att de är som Chopin fast hårdrock, vilken den här låten visar väldigt mycket. Det är ett väldigt ovanligt sound vilket visar att det faktiskt finns människor som fortfarande tycker om klassisk musik. Ska se dem i oktober, ska bli asfett. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ArgSnickare Skrivet 27 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 27 Juli 2009 Starlight, Supermassive Black Hole, Exo-Politics, Knights of Cydonia :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nunbuck Skrivet 27 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 27 Juli 2009 jag har bara hört knight of cyondia Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zangdizzlie Skrivet 7 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 7 Augusti 2009 Knights of Cydonia och Stockholm Syndrome :D Men har inte hort alla lotar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Eru Skrivet 8 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 8 Augusti 2009 I utlandet, yesh? Ironiskt nog lyssnar jag på Starlight, och ser tråden XD Deras nya album kommer bli riktigt fett :3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.