Hoppa till innehåll

Dålig Kompis


Rekommendera inlägg

Jag har en kompis som är så kaxig. Hemma hos han när jag har lärt han ett fusk säger han tack det visste jag inte sen en vecka efter när han jag och en annan kompis är där och han vissar fusket till kompisen sen säger jag att jag vissade han det då säger han bara det visste jag innan du sa det till mig. Han måsste gilla allt jag gillar sen i skolan ska han tycka om det dom populära tycker om t.ex jag gillar Linkin Park det gör han också då laddade vi ner en massa Linkin Park låtar. Nästa dag sa min kompis att Linkin Park va dåliga för alla populära tyckte Linkin Park va dåliga. Ska jag fortsätta vara hans kompis vi har faktist vart oväner förut.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Ni är 10 år.

Det kallas grupptryck, är helt normalt i den åldern.

Ni kommer växa ifrån det. Hade du vart tillräckligt mogen hade du vetat vad du skulle gjort. Men gör inget förhastat, om mindre än 10 år kommer ni bara skratta över det, om ni fortfarande är vänner då.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag har en kompis som är så kaxig. Hemma hos han när jag har lärt han ett fusk säger han tack det visste jag inte sen en vecka efter när han jag och en annan kompis är där och han vissar fusket till kompisen sen säger jag att jag vissade han det då säger han bara det visste jag innan du sa det till mig. Han måsste gilla allt jag gillar sen i skolan ska han tycka om det dom populära tycker om t.ex jag gillar Linkin Park det gör han också då laddade vi ner en massa Linkin Park låtar. Nästa dag sa min kompis att Linkin Park va dåliga för alla populära tyckte Linkin Park va dåliga. Ska jag fortsätta vara hans kompis vi har faktist vart oväner förut.

du kan ju alltid be honom att lära dig hur man stavar...

 

ontopic: varför är du med honom om han nu är så elak? låter som att du borde klara dig utan honom...

Redigerat av KingOni
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst Yillian

Ni är 10 år.

Det kallas grupptryck, är helt normalt i den åldern.

Ni kommer växa ifrån det. Hade du vart tillräckligt mogen hade du vetat vad du skulle gjort. Men gör inget förhastat, om mindre än 10 år kommer ni bara skratta över det, om ni fortfarande är vänner då.

p10 språk:

 

Du er barra 10 or.

Du måsste vara väner senare ner du er stor.

Du komer skrata ot det en dag.

 

Döda han mannen sen när du e äldre så bli vän me han igen
Hur f*n kan man bli vän med en död "man".. det är ju bara sjukt..
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Döda han mannen sen när du e äldre så bli vän me han igen

Hur f*n kan man bli vän med en död "man".. det är ju bara sjukt..

 

den var bra :lol:

 

aja

ett tips som jag tror funkar är att bara spela med.

tex om vi tar grejen med fusket så kan man ju bara säga: "asså, isåfall var det inte det fusket jag visade" eller något i den stilen

har inte prövat men testa och se

 

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Döda han mannen sen när du e äldre så bli vän me han igen

Hur f*n kan man bli vän med en död "man".. det är ju bara sjukt..

 

den var bra :lol:

 

aja

ett tips som jag tror funkar är att bara spela med.

tex om vi tar grejen med fusket så kan man ju bara säga: "asså, isåfall var det inte det fusket jag visade" eller något i den stilen

har inte prövat men testa och se

 

Då lär han nog bara säga. Jaha visa det du visade mig då, eller nånting sånt.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...