Superharry05 Skrivet 28 April 2009 Rapport Dela Skrivet 28 April 2009 (redigerat) Assassins Creed Jag har tittat lite på youtube och tycker det ser kul kul ut. Är det nån som har det som kan tipsa om det är kul och om det är värt pengarna, vad man kan göra o så. :ph34r: :P Redigerat 29 April 2009 av Superharry05 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GangsterTwist Skrivet 28 April 2009 Rapport Dela Skrivet 28 April 2009 -.- Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sidney Skrivet 29 April 2009 Rapport Dela Skrivet 29 April 2009 Okej, nu tar vi det lite lugnt. Är det AC eller AC2 du menar? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ThaNooB Skrivet 29 April 2009 Rapport Dela Skrivet 29 April 2009 Precis vad jag undrar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fruktnystan Skrivet 29 April 2009 Rapport Dela Skrivet 29 April 2009 För AC2 har inte kommit ut än. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Superharry05 Skrivet 29 April 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 29 April 2009 oj jag menar 1 ska ändra sorry Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ThaNooB Skrivet 29 April 2009 Rapport Dela Skrivet 29 April 2009 Jag tyckte iaf det var roligt. Det var väl ganska enformigt men vadå då...? Ett bra spel iaf. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Garone Skrivet 29 April 2009 Rapport Dela Skrivet 29 April 2009 Största besvikelsen någonsin, skulle inte köpa det om jag var du Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hedman Skrivet 29 April 2009 Rapport Dela Skrivet 29 April 2009 Jag tycker helt tvärtom,tycker det är ett underbart spel.Minuset är dock att den kan kännas enformigt när man klarat ut det eller spelat det en längre tid. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ThaNooB Skrivet 30 April 2009 Rapport Dela Skrivet 30 April 2009 Assassin's Creed finns för 179 kr på spelbutiken. Bara gå in och beställ det. Nästan vilket spel som helst är ju värt 179 kr, särskilt Assassin's Creed. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CeZ Skrivet 30 April 2009 Rapport Dela Skrivet 30 April 2009 Det är ett kul spel men inte speciellt värt pengarna då det blir väldigt enformigt när du klarat det, hyr billigt eller låna det om du kan men att köpa känns onödigt. Spelet har inga online möjligheter heller vilket är mycket synd. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Superharry05 Skrivet 30 April 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 30 April 2009 Tack för alla svar. men vad gör man i det? jag har tittat på youtube och vet att man ska ta nå flagor, kan man göra nå mer?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.