ThemasteR32 Skrivet 29 April 2009 Rapport Dela Skrivet 29 April 2009 (redigerat) Tjenare fuskare! Jag kör GTA IV på min xbox 360 och älskar att drifta på det... men nu vill jag prova något nytt spel... Vilka HD Drifting spel Rekommenderar ni till PCn? Typ som Race Driver GRID (men den har jag kört) Jag har ganska bra prestanda. min data klarar GRID :P Redigerat 29 April 2009 av ThemasteR32 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 29 April 2009 Rapport Dela Skrivet 29 April 2009 Vad menar du med "HD"-spel? nästan alla spel går att spela i HD-upplösning. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ThemasteR32 Skrivet 29 April 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 29 April 2009 Vad menar du med "HD"-spel? nästan alla spel går att spela i HD-upplösning.Jag menar grym grafik som t.ex. GRID Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Yillian Skrivet 29 April 2009 Rapport Dela Skrivet 29 April 2009 Vad menar du med "HD"-spel? nästan alla spel går att spela i HD-upplösning.Jag menar grym grafik som t.ex. GRID Grym kvalité har inget med HD att göra.HD är bara något som så att det blir ännu grymmare kvalité. Jag tror Test Drive Unlimited går på PC, det är ju nog det bästa bil-spelet jag kört. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ThemasteR32 Skrivet 30 April 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 30 April 2009 Vad menar du med "HD"-spel? nästan alla spel går att spela i HD-upplösning. Jag menar grym grafik som t.ex. GRID Grym kvalité har inget med HD att göra.HD är bara något som så att det blir ännu grymmare kvalité. Jag tror Test Drive Unlimited går på PC, det är ju nog det bästa bil-spelet jag kört. Jag har också kört den.. den är grym men inga riktiga skador typ som GTA IV / GRID :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Arako Skrivet 30 April 2009 Rapport Dela Skrivet 30 April 2009 (redigerat) burnout paradise? Redigerat 30 April 2009 av Arako Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
swagzter Skrivet 30 April 2009 Rapport Dela Skrivet 30 April 2009 Burnout Paradise är grymt coolt... Coola skador, och nice bilfysik! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 30 April 2009 Rapport Dela Skrivet 30 April 2009 HD har endast med upplösningen och bildkvalitén att göra, du kan spela Pong eller Pacman på HD upplösning om du känner för det och har en mjukvara som stödjer det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
prophet Skrivet 1 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 1 Maj 2009 HD har endast med upplösningen och bildkvalitén att göra, du kan spela Pong eller Pacman på HD upplösning om du känner för det och har en mjukvara som stödjer det.Spelet måste ju självklart ha stöd för HD-upplösning. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
IlyUJessica Skrivet 1 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 1 Maj 2009 Grand Turismo 4 (Tror det inte finns till dator :huh: ) colin MCray Dirt (stavning) gillar jag man kan TYP drifta men inte få poäng för det. :( själv gillar jag att crasha bilen när jag kör en Buggy :lol: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 1 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 1 Maj 2009 HD har endast med upplösningen och bildkvalitén att göra, du kan spela Pong eller Pacman på HD upplösning om du känner för det och har en mjukvara som stödjer det.Spelet måste ju självklart ha stöd för HD-upplösning. Var det jag menade, kanske lite otydligt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SURF Skrivet 1 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 1 Maj 2009 HD har endast med upplösningen och bildkvalitén att göra, du kan spela Pong eller Pacman på HD upplösning om du känner för det och har en mjukvara som stödjer det.Fel.HD = High definition Hög upplösning. Många pixlar. Bildkvaliteten beror på många faktorer, inte upplösningen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.