Gäst Darkshiver Skrivet 30 April 2009 Rapport Dela Skrivet 30 April 2009 Tjaa..Se på den. Jag tycker att han erätt kul när han bara löper o hoppar rätt in i väggen utan andledning 8) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raptomex Skrivet 30 April 2009 Rapport Dela Skrivet 30 April 2009 Platt pannkaka på den du. :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CeZ Skrivet 30 April 2009 Rapport Dela Skrivet 30 April 2009 Everythingplant. Lite kul att han bara gjorde det utan mening. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SNUFFINATOR Skrivet 30 April 2009 Rapport Dela Skrivet 30 April 2009 Sett den förr, fast skrattar fortfarande när jag ser den :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 30 April 2009 Rapport Dela Skrivet 30 April 2009 Ser riktigt kul ut^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MrTast Skrivet 30 April 2009 Rapport Dela Skrivet 30 April 2009 Den äger, men jag undrar en sak. Varför linkar du inte orginal filmen? :huh: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Darkshiver Skrivet 1 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 1 Maj 2009 Pallar inte leta upp originalfilmen? 8) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst caru Skrivet 1 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 1 Maj 2009 Jag skrattar alltid lika mycket, hur mycket jag än tittar på den. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mintplanta Skrivet 2 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 2 Maj 2009 (redigerat) Fy f*n, jag garva så jag ramla av stolen xD Redigerat 2 Maj 2009 av Mintplanta Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dave37 Skrivet 3 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 3 Maj 2009 Han gör det med stil, han lyckas få upp benen så j*vla högt, han måste f*n ha tränat. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nacke3000 Skrivet 5 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 5 Maj 2009 KONSTIGT?! Alla här verkade gilla den men jag tyvkte att den var tråkig... :huh: Aja alla har vell olika humor. :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SNUFFINATOR Skrivet 5 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 5 Maj 2009 KONSTIGT?! Alla här verkade gilla den men jag tyvkte att den var tråkig... :huh: Aja alla har vell olika humor. :D Eller så är det bara du som är lite konstig, eftersom att alla andra tyckte den var rolit :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.