Poesi Skrivet 1 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 1 Maj 2009 Tycker att Valborg är väldigt överskattat, men var nere vid en brasa och blev bjuden på popcorn av min kompis. Min brors dag var nog intressantare, han är nere i Skåne och firar ettårsdag med sin tjej. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KingOni Skrivet 1 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 1 Maj 2009 (redigerat) Själv hade jag inget speciellt för mig.. Så jag har bara suttit inne vid datorn och inte gjort något speciellt :< Brorsan i är ute med polarna och föräldrarna på någon fest, så för mig har det inte varit någon vidare. Men hur har det varit för er då?körde ett par heroics på WoW och sen tränade jag lite cooking också :o Redigerat 1 Maj 2009 av KingOni Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Friday Skrivet 1 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 1 Maj 2009 Firar ej valborg Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ArgSnickare Skrivet 1 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 1 Maj 2009 Brännboll, tacos, feeest :'D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raptomex Skrivet 1 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 1 Maj 2009 öl i stora lass, sprang runt på stan och härjade och levde loppan... Nej jag skojar bara.. Jag är ju ingen fjortis dylikt. ^_^ Jag satt hemma, kollade på ishockeyn, grillade och hade det trevligt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
prophet Skrivet 1 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 1 Maj 2009 öl i stora lass, sprang runt på stan och härjade och levde loppan... Nej jag skojar bara.. Jag är ju ingen fjortis dylikt. ^_^ Jag satt hemma, kollade på ishockeyn, grillade och hade det trevligt. Förknippar du öl med fjortishet? You will suffer in eternal damnation! Det blir inte manligare än en kall norrland i handen och en generalare i käften. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raptomex Skrivet 1 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 1 Maj 2009 öl i stora lass, sprang runt på stan och härjade och levde loppan... Nej jag skojar bara.. Jag är ju ingen fjortis dylikt. ^_^ Jag satt hemma, kollade på ishockeyn, grillade och hade det trevligt. Förknippar du öl med fjortishet? You will suffer in eternal damnation! Det blir inte manligare än en kall norrland i handen och en generalare i käften. Nejnejnej.. Du missuppfattade mig nu.. Det är nämligen så att det var 30 000st 14-16 åringar som sprang runt och drack öl, hängde på donken och trodde att dem var nånting med sin öl i handen. :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 1 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 1 Maj 2009 alkohol. lite nerkrossad vicksblå + tandkräm, mums. jag blev full, sa dem. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
prophet Skrivet 1 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 1 Maj 2009 öl i stora lass, sprang runt på stan och härjade och levde loppan... Nej jag skojar bara.. Jag är ju ingen fjortis dylikt. ^_^ Jag satt hemma, kollade på ishockeyn, grillade och hade det trevligt. Förknippar du öl med fjortishet? You will suffer in eternal damnation! Det blir inte manligare än en kall norrland i handen och en generalare i käften. Nejnejnej.. Du missuppfattade mig nu.. Det är nämligen så att det var 30 000st 14-16 åringar som sprang runt och drack öl, hängde på donken och trodde att dem var nånting med sin öl i handen. :P Okej, then they will suffer in eternal damnation for humiliation the manliness of beer... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skurken Skrivet 1 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 1 Maj 2009 Det absolut värsta som finns är fulla skåningar. Själv var man på tjejkväll och drack Cola. Livet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
prophet Skrivet 1 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 1 Maj 2009 Det absolut värsta som finns är fulla skåningar. Själv var man på tjejkväll och drack Cola. Livet. Nej, det värsta som finns är folk som inte tycker om fulla skåningar. nub. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst patrikking Skrivet 2 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 2 Maj 2009 Jag brände allt jag såg!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.