Distinction Skrivet 1 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 1 Maj 2009 är detta en bra combat armour? + behöver gärna vet hur man kärnar bra med $$ ++ ser det coolt ut? ps. det längst upp är mest prioriterat http://img245.imageshack.us/img245/1761/rssy.png Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
white19950207 Skrivet 1 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 1 Maj 2009 Det är bra armour men kanske skaffa helm of neitzelnot istället den är mycket bättre och gratis man får den av Fremnik Isles. Ser helt ok ut B) . Det finns ju hur många sätt som helst men jag tycker om: Pure Essence, spinna flax (för crafting xp) och Slayer mest. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MentalogisT Skrivet 1 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 1 Maj 2009 Ser as coolt ut ! :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
unix Skrivet 2 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 2 Maj 2009 Skaffa torso, eller veracs skirt. Starta Recipe for disaster -> Rune/Dragon/barrows gloves. Rune boots/dragon boots. Whip. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
show2time Skrivet 3 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 3 Maj 2009 Med dina stats skulle jag satsa på 3 saker om jag ville ha pengar. #1 Dragon Bones + Hides farming. #2 Yew log's. #3 Fixa up hunter till 63+ för Red Chinchompas. Alla gather skillz ger $$$ bara om leveln är hög nog ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg