Hoppa till innehåll

Kattgruppen Söker Nya Medlemmar


Dave37

Rekommendera inlägg

sluta posta överdrivet många och stora bilder av katter! >:(

visst de är fina, men kattgruppen är inga kattdyrkare längre.

Var kattgruppen det innan?

Tänkte aldrig på de.

 

Det slutade (har jag för mig) när WahWah skickade en bild på 2 hundar, alla dampade men sen vart det bra igen :D

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • Svar 157
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Postade bilder

Gäst MacGyver

sluta posta överdrivet många och stora bilder av katter! >:(

visst de är fina, men kattgruppen är inga kattdyrkare längre.

Var kattgruppen det innan?

Tänkte aldrig på de.

 

Det slutade (har jag för mig) när WahWah skickade en bild på 2 hundar, alla dampade men sen vart det bra igen :D

 

Skulle aldrig blivit bra utan mig, för jag var den som skällde ut idioterna för att ni inte fick posta hundar. :D
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

sluta posta överdrivet många och stora bilder av katter! >:(

visst de är fina, men kattgruppen är inga kattdyrkare längre.

Var kattgruppen det innan?

Tänkte aldrig på de.

 

Det slutade (har jag för mig) när WahWah skickade en bild på 2 hundar, alla dampade men sen vart det bra igen :D

 

Skulle aldrig blivit bra utan mig, för jag var den som skällde ut idioterna för att ni inte fick posta hundar. :D

 

Ok, då vet jag de :)
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

asså orka en grupp där man bara spammar och det kommer 3 nya topics per minut? som sedan det inte står ngt seriöst i utan folk bara fyller ut det med spam.

Håller med dig helt, om sånna som du var med i Kattgruppen skulle det vara så där.

 

va snackar du om din fjant? jag va med i kattgruppen i 1 månad knappt och orkade f*n inte läsa några av era alla skit topics. dom va meningslösa... wow, en unge som inte har ett liv utanför sitt hus eller?

 

10 sidor på 1 dag :) många vill med i KG.
aah vänta och se i deras fourm när det kommer va 10 nya topics på en timma.

 

\m/

Redigerat av Fatal1tyPro
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst MacGyver

va snackar du om din fjant? jag va med i kattgruppen i 1 månad knappt och orkade f*n inte läsa några av era alla skit topics. dom va meningslösa... wow, en unge som inte har ett liv utanför sitt hus eller?

Lite sur idag? :_

 

aah vänta och se i deras fourm när det kommer va 10 nya topics på en timma.
För det första:

WASD är medlem i KG vilket du kan läsa i det första inlägget om du inte är analfabet.

För det andra:

KG har aldrig varit så aktivt, såvida det inte vad du som spammade ned forumet.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst MacGyver

tja...Spamtråden är ju den överlägset längsta tråden trots allt. :rolleyes:

81 ämnen, 1 spamtråd. ;)
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

tja...Spamtråden är ju den överlägset längsta tråden trots allt. :rolleyes:

81 ämnen, 1 spamtråd. ;)

 

nja och de 81 andra trådarna va ju knappast seriösa. från början va de det sen så gick det mer eller mindre över till spam.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Och sedan när du stack blev allt bra igen.

aa jo och jag postade ju massor där..o0. ibörjan när Raptorex eller vem det va som startade KattGruppen så va den bäst men sen så nu när jag joinade igen så va det ju helt förstört. Redigerat av Fatal1tyPro
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst MacGyver

tja...Spamtråden är ju den överlägset längsta tråden trots allt. :rolleyes:

81 ämnen, 1 spamtråd. ;)

 

nja och de 81 andra trådarna va ju knappast seriösa. från början va de det sen så gick det mer eller mindre över till spam.

 

Det är 81 trådar nu ********, och dessutom blir det "och de andra 80 trådarna" 81-1=80, 81-1≠81, enkel matematik. F.ö. så kan du knappast veta hur vida de 80 andra trådarna nu är seriösa eller inte eftersom att du - som tur är - inte medlem i KG.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

tja...Spamtråden är ju den överlägset längsta tråden trots allt. :rolleyes:

81 ämnen, 1 spamtråd. ;)

nja och de 81 andra trådarna va ju knappast seriösa. från början va de det sen så gick det mer eller mindre över till spam.

 

Det är 81 trådar nu ********, och dessutom blir det "och de andra 80 trådarna" 81-1=80, 81-1≠81, enkel matematik. F.ö. så kan du knappast veta hur vida de 80 andra trådarna nu är seriösa eller inte eftersom att du - som tur är - inte medlem i KG.

 

aa för tänk om jag hadde varit med i din grupp :o tänk på alla tokigheter jag hade kunnat ställa till med. aa och är bra du kan matematik ungen.

 

och om jag ska vara ärlig fattar jag inte vrf du kicka mig från gruppen ens o0 ? svara tack :] du sa ju att alla som va inaktiva på erat forum skulle bli kickade, och jag va inte inaktiv ens. du har ju typ ngt emot mig.

 

Btw: Jag har donerat FM till eran grupp när den va ny.

Redigerat av Fatal1tyPro
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för ytterligare svar.
×
  • Skapa ny...