Hoppa till innehåll

Kattgruppen Söker Nya Medlemmar


Dave37

Rekommendera inlägg

  • Svar 157
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Postade bilder

Gäst MacGyver

Ansökt :>

Nekad än så länge, ingen motivation.

 

Okej, inga problem.

 

Menade att du inte hade nån motivation ;: Jag formulerade mig lite fel :P
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag vet att jag inte va så snäll förut när jag var medlem, och bråkade med MacGyver.

Men jag skulle gärna vilja bli medlem igen, det blir ganska trist när man bara är i Allmänt forumet osv.

Please... :wub:

Din ansökning NEKAS då du inte är den typ av person vi söker och du förrådde gruppen själv.

 

You just got Denierunied!

 

Ok :(
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst MacGyver

Kattgruppen är anledningen varför jag skapade Lajf, usch och tvi.

Nej, hur Katt släppte in vem som helst är anledningen till varför du skapade Lajf.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst MacGyver

Kattgruppen är anledningen varför jag skapade Lajf, usch och tvi.

Nej, hur Katt släppte in vem som helst är anledningen till varför du skapade Lajf.

 

Japp, du har så rätt :)

 

Men nu är det inte så länge och jag har bantat ned KG rejält och vi ska nu ersätta inaktiva och omogna medlemmar med sköna. :)
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Kan tänkas ansöka igen om det nu är sant att Kattgruppen mognat till.

 

Motivering varför just jag ska få gå med:

 

name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="
type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>">
name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="
type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>" type="application/x-shockwave-flash" width="425" height="350">
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Vilken ålder:

Vi godtar egentligen vilken ålder som helst. Men vi vill inte ha några med p12-syndromet, alltså folk som stavar som krattor där man inte fattar nått, detta sagt, vi har medlemmar som är både 11 och 12 år, men även medlemmar som är upp till 19.

 

hallå, jag är 8!

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst MacGyver

hallå, jag är 8!

Jaha?

 

Tjena ,

Jag skulle gärna vilja gå med i KG eftersom jag är en social kille med humor. B)

Tack för mig. :student:

Måste neka ansökan med tanke på att du är mycket ny.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för ytterligare svar.
×
  • Skapa ny...