Gäst patrikking Skrivet 2 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 2 Maj 2009 (redigerat) Yo! jag tänkte köpa lite bling och tänkte fråga er om misterBling är säkert. Ska beställa en klocka som snurrar ;) Varan heter: Klocka Won’t Stop Spinnin’ Rose Gold Metal Band - MW243 KING Redigerat 2 Maj 2009 av patrikking Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MentalogisT Skrivet 2 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 2 Maj 2009 Köp den, säkert jättebra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Northwest Skrivet 3 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 3 Maj 2009 ja jag skulle tro den är säker.men som vanligt betala med kort över nätet är aldrig säkert. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SURF Skrivet 3 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 3 Maj 2009 men som vanligt betala med kort över nätet är aldrig säkert.Din fakta är jättebra, men det är FEL. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst johnz Skrivet 3 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 3 Maj 2009 Yo! jag tänkte köpa lite bling och tänkte fråga er om misterBling är säkert. Ska beställa en klocka som snurrar ;) Varan heter: Klocka Won’t Stop Spinnin’ Rose Gold Metal Band - MW243 KING Tycker det är onödigt med bling. Man ska ha nit istället :P Oj nu gick jag off-topic. Varna mig inte för regel 3.9 snälla :lol: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst patrikking Skrivet 5 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 5 Maj 2009 Tack Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Northwest Skrivet 5 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 5 Maj 2009 men som vanligt betala med kort över nätet är aldrig säkert.Din fakta är jättebra, men det är FEL. nej just ja,jag glömde ju att det inte finns någon hackare som kapat kort och stulit alla pengarna och lite till. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst patrikking Skrivet 2 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 2 Juni 2009 Hej igen! Har beställt klockan, har väntat nu i 8 dagar... har jag beställt fel elr? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MentalogisT Skrivet 2 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 2 Juni 2009 Det kan ta tid :-p Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst patrikking Skrivet 2 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 2 Juni 2009 Okej, tack! Hoppas jag får den. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Windnoob Skrivet 3 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 3 Juni 2009 (redigerat) Var det inte du som ville pimpa din farsas lastbil? :mellow: OT: Det kan ta lång tid du vet, det är långt.. Var köper du ifrån, vet inte vilket land. Redigerat 3 Juni 2009 av windnoob Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst patrikking Skrivet 4 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 4 Juni 2009 Hehe japp de va jag... men jag beställer från en liten bit åvan på stockholm Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.