Aeyz Skrivet 13 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 13 Maj 2009 (redigerat) Det kommer att ta tid att ta fram botemedlet har dom sagt på radio, vad jag hört. Och - Den är i Norge Okej. Redigerat 13 Maj 2009 av Xye Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
fimpen Skrivet 13 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 13 Maj 2009 En från sverige är smittad. Oh noes! Hide the childrens and lock the doors! Ett fall i Sverige? Oh noes! Vi kommer alla att dö... <.< (Not) Min morsas "arbetskamrat" typ känner hon som vart smittad. Hon fick vaccin och är frisk nu. Men det är 2 som har fått det i sverige, dock så är båda friska så ni kan sluta oroa er egenteligen. Skit samma om den där svinpesten det är ju bara 2 som har fått det i sverige, och jag bryr mig endå inte. xD Vaccin går ej ta när man har blivit smittad, vaccin bildar ett skydd mot diverse sjukdomar. Men botemedel iaf. Hon är frisk nu ju. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
360Xbox Skrivet 13 Maj 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 13 Maj 2009 5 personer här i norden är smittade. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nacke3000 Skrivet 16 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 16 Maj 2009 I sverige är det MYCKET större skans att man dör av en bilolycka än av svinpesten (hitils) i alla fall ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.