Hoppa till innehåll

Ska Göra En Grupp :p

Gäst johnz

Rekommendera inlägg

Gäst johnz

Tja! Jag skulle vilja göra en grupp en övrigt grupp där alla åldrar och beteende är välkomna. Enda problemet är att jag inte riktigt har pengarna. Och målet är att antingen få upp till 3000 fm eller 10000 fm. Dem fyra första som donerar blir moderatorer i min grupp.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

• Svar 27
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Populära dagar

Ledande medlemmar i detta ämne

Gäst MacGyver

Tja! Jag skulle vilja göra en grupp en övrigt grupp där alla åldrar och beteende är välkomna. Enda problemet är att jag inte riktigt har pengarna. Och målet är att antingen få upp till 3000 fm eller 10000 fm. Dem fyra första som donerar blir moderatorer i min grupp.

Ok, jag donerar 1fm. En moderatorsplats tack. :)

EDIT: aww, minst 50fm :(

Redigerat av MacGyver
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Tro mig, om du inte har fm:en nu, så kommer du inte ha dem om ett tag heller, har sett åtskilliga gruppforum med kass ekonomi gå under efter bara någon månader. dessutom vet jag av erfarenhet att man inte bara gör ett forum och sen faller medlemmarna in och allt blir frid och fröjd, det krävs oerhört mycket arbete för att få ihop en bra grupp, det kan du ju fråga Zwail, Macgyver eller ForlorN om... de vet hur svårt det är att ha en aktiv grupp.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst johnz

Jag gör en för att jag inte får vara med i t.e.x. Kattgruppen eller Lajf verkar det som. Så, ja...

Okej. Donera minst 50 fm, så ditt MacGyver gills inte, hejdå.

Kan f.ö. meddela att jag som vanligt ser till att wannabe KG grupper får ett h*lvete. :)

Vilket Fuskaklubben är ett bevis på, fråga EmanuelEnberg, a.k.a. EE om det.

Ni vill bara att Kattgruppen ska vara den enda på fuska.se som är bra. Men dem som inte kommer in där måste också få en chans att vara med i en övrigt-grupp så därför gör jag en där alla är välkommna. So fuck you Kattgruppen! Jag har ändå inte tid att bråka med er småbarn.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

ELLER så betalar du 20kr istället för att leva på donationer á 50FM från enskilda forumiter. För att nå ditt lägsta mål på 3000FM behöver du 60 donationer á 50FM - för att inte tala om de 200 donationer á 50FM du behöver för ditt huvudsakliga mål.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Ni vill bara att Kattgruppen ska vara den enda på fuska.se som är bra. Men dem som inte kommer in där måste också få en chans att vara med i en övrigt-grupp så därför gör jag en där alla är välkommna. So fuck you Kattgruppen! Jag har ändå inte tid att bråka med er småbarn.

Du får gärna göra en grupp, jag säger bara att det inte är så lätt som det verkar, så att du är beredd på att satsa så att dina investeringar är förjävens. "Småbarn"... -.- suck, två års skillnad, dessutom tror jag inte för fem öre att du e 18.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst johnz

Du får gärna göra en grupp, jag säger bara att det inte är så lätt som det verkar, så att du är beredd på att satsa så att dina investeringar är förjävens. "Småbarn"... -.- suck, två års skillnad, dessutom tror jag inte för fem öre att du e 18.

Ni bråkar ju med P11:or så...

ELLER så betalar du 20kr istället för att leva på donationer á 50FM från enskilda forumiter. För att nå ditt lägsta mål på 3000FM behöver du 60 donationer á 50FM - för att inte tala om de 200 donationer á 50FM du behöver för ditt huvudsakliga mål.

Kanske blir så...

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst johnz

Men suck. Låt honom skapa sitt gf om han vill det. Bara bra att det bildas fler.

Undrar hur många det finns nu :o

En enda som har donerat. Ska tänka på saken att betala 20 kr...

Men jag kommer vara inaktiv en stund (2-3 veckor) Sen betalar jag 20 kr...

Bra Guggo att du stödjer och håller med... Finns vissa andra som MacGyver och dem som inte gillar det här precis...

Redigerat av johnz
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

• Skapa ny...