Gamecheater Skrivet 3 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 3 Maj 2009 Hur kommer man till mt silver? Har försökt länge nu och ber om hjälp ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dave37 Skrivet 3 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 3 Maj 2009 klara alla gymmen i kanto. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hayawani Skrivet 18 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 18 Maj 2009 Jag har också försökt komma till Mt. Silver men lyckas inte... Jag ställer samma fråga, HUR KOMMER MAN DIT?! :angry: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Harold Skrivet 18 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 18 Maj 2009 Jag har också försökt komma till Mt. Silver men lyckas inte... Jag ställer samma fråga, HUR KOMMER MAN DIT?! :angry: Dave sa precis hur? klara alla gymmen i kanto. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Roserade53 Skrivet 20 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 20 Maj 2009 men man måste vell ha pratat med Gubben som går utanför ett hus i stan där brock har gymmet man ska vell få silver wing av han tror jag :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raptomex Skrivet 21 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 21 Maj 2009 men man måste vell ha pratat med Gubben som går utanför ett hus i stan där brock har gymmet man ska vell få silver wing av han tror jag :DVad pratar du om? Silver wing har man för att kunna fånga Lugia.Vet du ens vart Mt.Silver ligger? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg