Gamecheater Skrivet 3 Maj 2009 Rapport Skrivet 3 Maj 2009 Hur kommer man till mt silver? Har försökt länge nu och ber om hjälp ;)
Hayawani Skrivet 18 Maj 2009 Rapport Skrivet 18 Maj 2009 Jag har också försökt komma till Mt. Silver men lyckas inte... Jag ställer samma fråga, HUR KOMMER MAN DIT?! :angry:
Harold Skrivet 18 Maj 2009 Rapport Skrivet 18 Maj 2009 Jag har också försökt komma till Mt. Silver men lyckas inte... Jag ställer samma fråga, HUR KOMMER MAN DIT?! :angry: Dave sa precis hur? klara alla gymmen i kanto.
Roserade53 Skrivet 20 Maj 2009 Rapport Skrivet 20 Maj 2009 men man måste vell ha pratat med Gubben som går utanför ett hus i stan där brock har gymmet man ska vell få silver wing av han tror jag :D
Raptomex Skrivet 21 Maj 2009 Rapport Skrivet 21 Maj 2009 men man måste vell ha pratat med Gubben som går utanför ett hus i stan där brock har gymmet man ska vell få silver wing av han tror jag :DVad pratar du om? Silver wing har man för att kunna fånga Lugia.Vet du ens vart Mt.Silver ligger?
Rekommendera inlägg