gothikaboy Skrivet 3 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 3 Maj 2009 (redigerat) Har hört av många att Zolr saknas och kan tänka mig att bygga ett om intresset finns. Tack på förhand. Redigerat 3 Maj 2009 av gothikaboy Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nittionio Skrivet 4 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 4 Maj 2009 Tja, jag minns att jag spelade det hela tiden ^^ Men jag vet inte.. Det krävs ganska mycket att göra om det, men du kan ju alltid försöka ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
gothikaboy Skrivet 4 Maj 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 4 Maj 2009 Kommer inte ta så lång tid, räknar med ungefär en månad. Undrar bara om någon kommer spela det om jag gör det. btw, har någon kvar den gamla clienten? Skulle göra livet lättare för mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 4 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 4 Maj 2009 Jag minns zolr :) om du gör en kopia joinar jag gärna Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KuroKaktus Skrivet 4 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 4 Maj 2009 Hmm. Kan spela. Vilket språk/program ska du göra det i? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
gothikaboy Skrivet 4 Maj 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 4 Maj 2009 (redigerat) Visual Basic blir det, inte för att jag kan det :P. Satsar nog på Eclipse för jag kan använda lite Sad Scripting(VB script typ). Om jag hittar en seriös programmerare inom VB så använder jag helt klar VBgore som är en helt klart överlägsen 2D mmorpg motor. Redigerat 5 Maj 2009 av gothikaboy Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.