TechnoLover Skrivet 3 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 3 Maj 2009 Detta är en rollig/äcklig vits beroende på vilken humor man har. Om DU inte tyckte om den, undanbedes DU från att posta ett inlägg. -What do you call an anorexic prostitute with a yeast infection? -I don't know. -A Quarter Pounder with cheese! Posta vitsar om har några. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Plankstek Skrivet 3 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 3 Maj 2009 Dave37 - hej! Plankstek - haj! Dave37- VART!? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Denisb Skrivet 3 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 3 Maj 2009 Dave37 - hej! Plankstek - haj! Dave37- VART!? HAHAH OFTA! ( Gjorde min dag idag ;) ) har många men kommer inte på just nu ( HJÄRNSTOPP LOLZ ) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fruktnystan Skrivet 3 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 3 Maj 2009 Länk Jaha du. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dave37 Skrivet 3 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 3 Maj 2009 (redigerat) Dave37 - hej! Plankstek - haj! Dave37- VART!? HAHAH OFTA! ( Gjorde min dag idag ;) ) har många men kommer inte på just nu ( HJÄRNSTOPP LOLZ ) B) ordvitsar är min specialitet. :D Redigerat 3 Maj 2009 av Dave37 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 3 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 3 Maj 2009 Posta i http://www.fuska.se/forum/index.php?showtopic=89184 så låser jag denna. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg