Drumhero Skrivet 3 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 3 Maj 2009 När kommer det ut i Svergie??????????????????????????????????????? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fruktnystan Skrivet 3 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 3 Maj 2009 Den 22a maj, enligt Spelbutiken. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Windnoob Skrivet 3 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 3 Maj 2009 Är det inte 29 maj? 22 maj är jag i Holland och spelar cup haha =[ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Darkshiver Skrivet 4 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 4 Maj 2009 När kommer Iron Maiden ? Om det kommer ska jag skaffa det =3 Men, jag har ändrat mig, ska inte köpa GHM D: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fruktnystan Skrivet 5 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 5 Maj 2009 (redigerat) När kommer Iron Maiden ? Om det kommer ska jag skaffa det =3 Men, jag har ändrat mig, ska inte köpa GHM D: Ska de göra ett med Maiden?! FACK YYYYYYYYYYYYYY EEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE AAAAAAAAAAAAAAAAAAA HHHHHHHHHHHHHHHHH !!!!!!!!!!!!!!!!!11!!1 Redigerat 5 Maj 2009 av Fruktnystan Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Darkshiver Skrivet 5 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 5 Maj 2009 Jag vet inte riktigt.. Men kommer Metallica och GNR BÖR ju Iron Maiden komma :verymad: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Aircondition Skrivet 5 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 5 Maj 2009 Guitar Hero: Guns N' Roses? Var har du fått det bekräftat? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Darkshiver Skrivet 5 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 5 Maj 2009 Har läst det här har jag för mig, polare i skolan har nämnt det. Tjaa..vill du ha redig bekräftelse får du la googla ^^ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Aircondition Skrivet 5 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 5 Maj 2009 Det hade stått på ScoreHero om det varit bekräftat. Slå din kompis, han ljuger. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Darkshiver Skrivet 6 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 6 Maj 2009 Det hade stått på ScoreHero om det varit bekräftat. Slå din kompis, han ljuger. mkay ~ I will. Men i mitt fridfulla sinne skall jag tro och hoppas att Iron Maiden skall infinna sig i våra ärade spelbutiker inom en snar framtid. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 7 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 7 Maj 2009 One är mycket lättare på detta spelet än guitar hero 3. klarade den precis. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CeZ Skrivet 7 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 7 Maj 2009 One är mycket lättare på detta spelet än guitar hero 3. klarade den precis.Jo, men det är inte samma skapare som gjort trean och GHWT & GHM, dom nya skaparna gör av någon anledning spelen mycket enklare. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg