Rullis Skrivet 5 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 5 Maj 2009 Morfar -98. Sjuk. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Svampen2 Skrivet 5 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 5 Maj 2009 Min farfar tror att han är 35, så han dör nog snart :P (han är 85) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ChipZ Skrivet 5 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 5 Maj 2009 min farmor för någon månad sen cancer typ överallt, andra gången också överlevde bröstcancer för typ 15 år sen som var typ väldigt allvarlig Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Salzalada Skrivet 5 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 5 Maj 2009 Mormor - Blev överkörd av en rattfyllerist vid 37 års ålder. Morfar - Vi vet inte vem det är. (Mormor festade på ganska hårt. B)) Gammelmorfar - Dog vid 98 års ålder, propp i hjärnan tror jag. Farfar - Dog vid 75 års ålder, även han propp i hjärnan. Bara farmor kvar nu. :[ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
fimpen Skrivet 5 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 5 Maj 2009 (redigerat) Min farfar dog nått år innan jag föddes. (Cancer tror jag) Min farmor dog för 3-4 år sen. (Minns inte riktigt) (Hjärt infarkt (Stavning?:P) tror jag) Hon överlevde nån hjärtinfarkt en gång men sen fick hon det igen och sedan fick hon åka med en helikopter till härnösand tror jag, där dog hon. :'( Min morfar dog för ca 5 år sen (Minns inte riktigt det heller) (Cancer här med) Bara mormor kvar här. :( Redigerat 5 Maj 2009 av fimpen Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nittionio Skrivet 5 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 5 Maj 2009 Morfar dog innan jag var född, så annars är det ingen annan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Proccito Skrivet 5 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 5 Maj 2009 Min gammel farmor dog för något år sedan av ålder tror jag och min farmor dog av cancer innan jag föddes Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst caru Skrivet 5 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 5 Maj 2009 1 månad innan jag föddes så sköt sig morfar och när jag var ca. 2år, fick min mammas farfar(gammel farfar) hjärtinfarkt när han körde bil och raka vägen in i ett träd. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Darkshiver Skrivet 5 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 5 Maj 2009 Gammelfarfar Ragnar: 96 år, dog typ..2004 av ålderom G-farmor Birgit, 93 år, dog av ålderdom 2002 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skurken Skrivet 5 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 5 Maj 2009 (redigerat) Gammelmorfar Viktor dog 2003 av ålderdom, han blev 103 år. Cya in heaven! ;) Redigerat 5 Maj 2009 av Dirtman Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 5 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 5 Maj 2009 Gammelmorfar Viktor dog 2003 av ålderdom, han blev 103 år. Cya in heaven! ;) Visste inte att Viktor var ett namn som har funnits så länge :o. Fyfan va coolt liv han måste ha haft. 103 år av utveckling m.m. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Median Skrivet 5 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 5 Maj 2009 Min farfar tror att han är 35, så han dör nog snart :P (han är 85) Ju äldre man är, desto yngre känner man sig.. ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.