shacti Skrivet 15 April 2004 Rapport Dela Skrivet 15 April 2004 Clavat äger, bäst balans mellan magiker och warrior! EDIT: Men, varför ha en sparning för varje ras, man kan ju ha 2 av varje ras på varje sparning! man kan ha åtta gubbar på varje sparningnån som vet vad det femte elementet är min gissning är tiden [time] har jag rätt? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0013 Skrivet 17 April 2004 Rapport Dela Skrivet 17 April 2004 Jag har ändrat mig. Ska välja Lilty Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hinjaj Skrivet 17 April 2004 Rapport Dela Skrivet 17 April 2004 Varför Vill Ingen Välja Clavat/Liltie Dom Krossar Yuke Men Vet Ej Om Silkie Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
X_mister_X Skrivet 18 April 2004 Rapport Dela Skrivet 18 April 2004 (redigerat) hallå?är det ingen här som tänker som jag?jag är på 14:de året och jag är på sista bossen.jag skulle nog kunna klara den men jag kör för att det är kul att mosa bossar. jag tänker nog hålla på i ett tag till! :D Selkie>>>jag har det men jag kan inte förklara.man kan säga att det är regnbågen.(alla färger) man kan gå igenom alla miasma stream. Redigerat 18 April 2004 av X_mister_X Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pollenallergi Skrivet 18 April 2004 Rapport Dela Skrivet 18 April 2004 Ooo.. äkta skönt.. jag ska oxå stanna länge och mosa bossar! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
yoZhi Skrivet 18 April 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 18 April 2004 Hur många droppar Myrra? Bara en... :unsure: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
shacti Skrivet 22 April 2004 Rapport Dela Skrivet 22 April 2004 bra att veta jag är i lynari desert nu man får ju veta vad man ska göra i dikterna man får av gurdy Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Kaktus-Killen Skrivet 9 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Maj 2004 jag ska snart köpa ffcc, kan ni säga alla raser och vad dom e bra/dåliga på? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
yoZhi Skrivet 10 Maj 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 10 Maj 2004 Clavat: Bra på Försvar och magi Selkie: Nästan samma Liltys: Styrka Yuke: Magi Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0013 Skrivet 10 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 10 Maj 2004 Selkie har dålig magi med bra styrka Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gamer 1 Skrivet 10 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 10 Maj 2004 bra att veta jag är i lynari desert nu man får ju veta vad man ska göra i dikterna man får av gurdy Kom du på det själv?... Det med dikterna asså... Jag tänkte aldrig på det förrän efter jag hade gått in på gamefaqs... Och man kan varva spelet efter femte året när man har varit i lynari desert och fått det elementet som kallas uknown.... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg