WASD Skrivet 10 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 10 Maj 2009 Jag kom fram till att jag gjorde en del slarvfel :( kommer förmodligen få VG Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ChipZ Skrivet 10 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 10 Maj 2009 Hatade uppgiften med dominobrickorna. Tror det var 9 b/, så j*vla jobbig och lösa. Det var många som tyckte det. Jag fattar personligen inte varför. :huh: jag tyckte den var lätt... vad fick ni fram för svar på den( 9b) ) jag fick 0.8ms Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 10 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 10 Maj 2009 0.8 eller 1.2 var det, minns inte vad jag svara med tror jag hade fel Den ena är hur lång tid det tog för en att falla och den andra är hur många som faller / ms Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fruktnystan Skrivet 10 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 10 Maj 2009 0.8 eller 1.2 var det, minns inte vad jag svara med tror jag hade fel Den ena är hur lång tid det tog för en att falla och den andra är hur många som faller / ms Nej, den ena var väl hur många hon ställde upp i minuten? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TiredRacoon Skrivet 10 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 10 Maj 2009 0.8 eller 1.2 var det, minns inte vad jag svara med tror jag hade fel Den ena är hur lång tid det tog för en att falla och den andra är hur många som faller / ms Nej, den ena var väl hur många hon ställde upp i minuten? Ja, och sen hur många millisekunder de föll i. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
hannamarie Skrivet 14 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 14 Maj 2009 Asså vilken nationella pratar ni om? NpMaC som man gör på gymnasiet?? med derivata o sånt??? <_< för ni som skriver är ju typ 15-16....??? ni går i nian? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
NoZTriX Skrivet 14 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 14 Maj 2009 Asså vilken nationella pratar ni om? NpMaC som man gör på gymnasiet?? med derivata o sånt??? <_< för ni som skriver är ju typ 15-16....??? ni går i nian? När jag gick i nian så fanns det en bok som hette matematik C. Jag tror det är det de menar.Själv går jag andra året på gymnasiet och jag ska ha nationella I Matematik kurs C imorn:/ Hoppas jag klarar det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fruktnystan Skrivet 15 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 15 Maj 2009 Asså vilken nationella pratar ni om? NpMaC som man gör på gymnasiet?? med derivata o sånt??? <_< för ni som skriver är ju typ 15-16....??? ni går i nian? När jag gick i nian så fanns det en bok som hette matematik C. Jag tror det är det de menar.Själv går jag andra året på gymnasiet och jag ska ha nationella I Matematik kurs C imorn:/ Hoppas jag klarar det. Nej, det var det att det fanns en A-, en B- och en C-del av det nationella provet i matematik för årskurs nio. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.