xolym3 Skrivet 6 Maj 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 6 Maj 2009 ok Jag har varit member rätt länge men inte alls tränat annat en wc och combat skill. Ska försöka att inte dubbel posta mer :) Jag ska försöka att få alla memberskill till typ 40 och sedan träna mer på dom jag tycker om/går snabbt :) Det är den gången i wildy som man kommer in genom egdevil dunedgon.den hetter chaos tunnel tror jag. God natt. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Viruz256 Skrivet 7 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 7 Maj 2009 Du måste verkligen träna dina andra skills, gör som jag, försök få alla din skills till 60 sen kan satsa på dem skills du gillar mest. Det verkar inte som att du varit member så värst länge med tanke på dina låga member skills. Btw, vilken tunnel var det du gick in i? Black demons är ju i Taverly Dungeon fast kommer inte ihåg att jag sett monkeybars där förut. Ps. Gör inte dubbelinlägg för du kan få tillsägelser/varningar då. Jodå, där är Monkeybars där, om man går rakt mot norr när man kommer in, så kommer man dit. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
knipan64 Skrivet 7 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 7 Maj 2009 Ett tips att träna din Def på e ju att göra questet Creature of Fenkenstrain. Då kan du gå in i en grotta full av fu**up varelser som har runt 100hp men bara lvl 25. Med andra ord så dödar du en mes och får 533xp för det >.> Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Viruz256 Skrivet 7 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 7 Maj 2009 Ett tips att träna din Def på e ju att göra questet Creature of Fenkenstrain. Då kan du gå in i en grotta full av fu**up varelser som har runt 100hp men bara lvl 25. Med andra ord så dödar du en mes och får 533xp för det >.>Och spawntiden är über seg.... Hills är snabbare exp. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
knipan64 Skrivet 8 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 8 Maj 2009 (redigerat) Ett tips att träna din Def på e ju att göra questet Creature of Fenkenstrain. Då kan du gå in i en grotta full av fu**up varelser som har runt 100hp men bara lvl 25. Med andra ord så dödar du en mes och får 533xp för det >.>Och spawntiden är über seg.... Hills är snabbare exp. men det e ju 12-15 stycken i grottan och det tar ju typ 20 sekunder för dom att respawna på soul wars servern >.> Jag har fullt upp och vi e 3 i grottan just nu eftersom vi bara behöver pendla mellan 2 stycken hela tiden >~>' Btw så e det oftast för mycket människor bland hill gigants >_<' Redigerat 8 Maj 2009 av knipan64 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Viruz256 Skrivet 10 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 10 Maj 2009 Ja, men det finns fler ställen där det finns Hills... Utanför Tree Gnome Stronghold är ett jätte bra ställe, du följer staketet på utsidan åt väster, så kommer du till dom. Där är typ 7 lr nått, och inga spelare Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nacke3000 Skrivet 16 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 16 Maj 2009 Ta inte illa upp men jag såg inte siffrorna på dina bilder :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg