Svampen2 Skrivet 5 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 5 Maj 2009 (redigerat) Hejsan, jag har alltid velat ha det första smash spelet, men aldrig haft turen att hitta någon. Så nu frågar jag här på fuska om det är någon som har ett sånt (FUNGERANDE) spel. Jag köper den för max 600kr! (70kr frakt) Jag skulle ha köpt spelet när det fanns i afärerna <_< men min kompis hadde det så vi delade på det spelet. Om ni är sugen på att sälja det så kontakta mig via PM så skickar jag min mailadress. Sen undrar jag också hur mkt mitt zelda oot är värd, det är den allra första orginal kasetten (alltså inte den guldiga,gamecube eller wii verisionen) med alla buggar å sånt. Några skildnader mellan guld kasetten och den grå ser ni HÄR (alla muslimer whinar på zelda :o) OCH ni som inte vill sälja SKICKA INTE! Som t.e.x "jag har detta spel och det aeger skiten ur dej so jag seljer den ikke!". :lol: Redigerat 5 Maj 2009 av Gamer95 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ankdamm Skrivet 22 November 2009 Rapport Dela Skrivet 22 November 2009 Du kan ju alltid skaffa en fin Emulator och en Rom ;) PS: jag har detta spel och det aeger skiten ur dej so jag seljer den ikke! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst EmoNerdChild Skrivet 22 November 2009 Rapport Dela Skrivet 22 November 2009 Om du har ett wii skulle ju du kunna köpa det på shoppen. Men du kanske vill ha det till n64? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GZT Skrivet 28 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 28 Mars 2010 70 kr i frakt för en N64-cart? De kan väl gå under tjugan, nu vet jag inte ifall just det liret väger under 100 G men antagligen så gör det väl det och en kassett går inte på skrymmande. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
iamfearlezz Skrivet 28 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 28 Mars 2010 (redigerat) www.gamereplay.se - the real deal, till ett högre pris. Redigerat 28 Mars 2010 av iamfearlezz Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ghostbuster9 Skrivet 16 April 2010 Rapport Dela Skrivet 16 April 2010 www.gamereplay.se - the real deal, till ett högre pris.Gamereaplay suger när det gäller att köpa vem vill köpa ett gamecube spel för 400 kronor? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Svampen2 Skrivet 18 April 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 18 April 2010 780 kr för SSB? lol... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
4dd3aCiD Skrivet 28 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 28 Juni 2010 www.gamereplay.se - the real deal, till ett högre pris. Shit, vad det var överprisat där! Jag rekommenderar ebay&tradera för n64 spel. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PussyCat Skrivet 31 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 31 Juli 2010 Är det retro så är det. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GZT Skrivet 1 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 1 Augusti 2010 Det är ju inte nödvändigtvis dyrt för det, men visst att en del eftertraktade spel kan gå för över hundringen. 600 kr är dock ett rejält överpris för just Super Smash Bros. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Svampen2 Skrivet 21 December 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 21 December 2010 Hm.. jag har en kompis som har ssb (känt han sen förskolan) och kan alltid låna det men man vet inte hur länge vänner håller när man bor så långt ifrån varandra :P Om det skulle vara så att vi tappar kontakten så köper jag ett Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xkes0d Skrivet 27 December 2012 Rapport Dela Skrivet 27 December 2012 (redigerat) ? Redigerat 10 Juli 2013 av CynderSpyro Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg