Angelo Skrivet 7 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 7 Maj 2009 Hej jag undrar om det är något som vet ett grymt tanking spec till DK? Jag undrar också om man ska ha Shield eller 2H villket som är bäst när du tankar och kör raids. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Satisfaction Skrivet 7 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 7 Maj 2009 Frost är ju ett tanking spec, fast jag kör blood nu tills jag fixar Dual Spec. Death Knights kan inte ha Shield. Frost har talents som gynnar Dual Wield, och Blood gynnar 2h. så du får väl välja antar jag. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
w4nkarN Skrivet 7 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 7 Maj 2009 Sköld n1, dom kan inte ha sköld. Alla jag har sätt, och alla DK tanks i mitt gille kör 2h Jag tycker blood är den bästa tankingspeccen Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hivee Skrivet 7 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 7 Maj 2009 Frost är ju ett tanking spec, fast jag kör blood nu tills jag fixar Dual Spec. Death Knights kan inte ha Shield. Frost har talents som gynnar Dual Wield, och Blood gynnar 2h. så du får väl välja antar jag. 1. Nej, frost är inte en tanking spec, read up2. Du ignorerar unholy helt även fast det är den minst nerfade speccen just nu 3. De talents som "gynnar" dual wield och 2h är i början av blood och frost för att, just det, man ska kunna vara till exempel unholy med blood talent som ökar 2h damage utan att behöva vara blood Gå inte blood som tank, det är hemskt för aggro, gå antingen unholy eller frost, frost är dock inget att föredra då flera talents som ökar damage med frost spells blev nerfade Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 7 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 7 Maj 2009 Självklart 2H, DK's med enhandsvapen suger. :S Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Angelo Skrivet 7 Maj 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 7 Maj 2009 Okej jag ska köra 2H då men kan någon skicka något bra spec jag har hört att alla specen funkar som tank men jag vill veta villken ny tycker är bäst skicka gärna en länk Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hivee Skrivet 7 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 7 Maj 2009 Frost Unholy Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Satisfaction Skrivet 7 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 7 Maj 2009 Frost är ju ett tanking spec, fast jag kör blood nu tills jag fixar Dual Spec. Death Knights kan inte ha Shield. Frost har talents som gynnar Dual Wield, och Blood gynnar 2h. så du får väl välja antar jag. 1. Nej, frost är inte en tanking spec, read up2. Du ignorerar unholy helt även fast det är den minst nerfade speccen just nu 3. De talents som "gynnar" dual wield och 2h är i början av blood och frost för att, just det, man ska kunna vara till exempel unholy med blood talent som ökar 2h damage utan att behöva vara blood Gå inte blood som tank, det är hemskt för aggro, gå antingen unholy eller frost, frost är dock inget att föredra då flera talents som ökar damage med frost spells blev nerfade Beklagar. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Angelo Skrivet 7 Maj 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 7 Maj 2009 Frost Unholy Tack Hivee :D Men villket tycker du bäst om utav dom? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hivee Skrivet 7 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 7 Maj 2009 Frost Unholy Tack Hivee :D Men villket tycker du bäst om utav dom? Något gearberoende, men jag föredrar unholy, frost är lite söndernerfat just nu men båda funkar fint Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Angelo Skrivet 7 Maj 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 7 Maj 2009 Frost Unholy Tack Hivee :D Men villket tycker du bäst om utav dom? Något gearberoende, men jag föredrar unholy, frost är lite söndernerfat just nu men båda funkar fint Okej Tack så mycket Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
YthaN Skrivet 10 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 10 Mars 2010 Som vanligt när det gäller talents så är olika talents bra för olika saker. Jag spelar blood tank för jag raidar icc mycket och nästan bara single target där. Blood e för single target. Spelade frost när jag farmade hcs eftersom det e mycket adds. Frost e för multi targets. Har ej testat unholy men trivs me min blood och håller mycket bättre aggro nu i raids än när jag va frost :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg