360Xbox Skrivet 8 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 8 Maj 2009 Vilket spel tycker ni är det mest under eller överskattade? Jag tycker Halo 3 är väldigt överskattat. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ShigeruMiyamot Skrivet 8 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 8 Maj 2009 Jag håller med, Halo 3 är riktigt överskattat. Precis som Guitar Hero 4. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Entropia Skrivet 8 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 8 Maj 2009 Jag håller med er, Halo 3 är verkligen överskattat. Banorna är tråkiga och dom nya vapnen gillar jag inte. 1:an och 2:an var mycket bättre. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fruktnystan Skrivet 8 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 8 Maj 2009 Gears of War och GTA IV är de mest överskattade spelen jag har till 360. Mest underskattat är nog typ The Darkness eller nåt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Aircondition Skrivet 8 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 8 Maj 2009 GTA IVDär får du f*n motivera dig. GTA IV är det bästa spelet på flera år, det har förfan gett mig hopp om spelutvecklare. Det är så förbannat klockrent att jag det är sjukt, hur kan det vara överskattat? HUR? Halo 3 är enligt mig väldigt överskattat. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fruktnystan Skrivet 8 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 8 Maj 2009 (redigerat) GTA IVDär får du f*n motivera dig. GTA IV är det bästa spelet på flera år, det har förfan gett mig hopp om spelutvecklare. Det är så förbannat klockrent att jag det är sjukt, hur kan det vara överskattat? HUR? Halo 3 är enligt mig väldigt överskattat. Moe-ta-vey-sean you say? Ja, jag tyckte helt enkelt inte om det så mycket. Visst är det bra, men det är f*n inte någon 10/10 eller så. Riktigt bra spel stannar kvar med mig långt efter att jag är klar med dem, och det har GTA IV av någon anledning inte gjort. San Andreas å andra sidan, där har du ett j*vla bra spel! Okej, för att precisera mig lite mer så gillar jag nog mest inte (?) uppdragsstrukturen, som Rockstar ändå får så mycket beröm för. Det enda uppdraget jag egentligen gillade var väl det där med banken, annars kändes det rätt oinspirerat. Handlingen klagar jag dock inte på, den är superb. Redigerat 8 Maj 2009 av Fruktnystan Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
eeewwhh Skrivet 8 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 8 Maj 2009 GH3 och 4 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CeZ Skrivet 9 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 9 Maj 2009 GTA IV Där får du f*n motivera dig. GTA IV är det bästa spelet på flera år, det har förfan gett mig hopp om spelutvecklare. Det är så förbannat klockrent att jag det är sjukt, hur kan det vara överskattat? HUR? Halo 3 är enligt mig väldigt överskattat. Moe-ta-vey-sean you say? Ja, jag tyckte helt enkelt inte om det så mycket. Visst är det bra, men det är f*n inte någon 10/10 eller så. Riktigt bra spel stannar kvar med mig långt efter att jag är klar med dem, och det har GTA IV av någon anledning inte gjort. San Andreas å andra sidan, där har du ett j*vla bra spel! Okej, för att precisera mig lite mer så gillar jag nog mest inte (?) uppdragsstrukturen, som Rockstar ändå får så mycket beröm för. Det enda uppdraget jag egentligen gillade var väl det där med banken, annars kändes det rätt oinspirerat. Handlingen klagar jag dock inte på, den är superb. Håller med dig på den punkten, har haft kul i otroligt många fler timmar i GTA SA. Mycket av det goda är borttaget från det spelet, som att kunna bli bättre på att köra, cykla osv, bli starkare, råna hus på natten, sätta nya delar på dina bilar etc... Jag kanske förväntade mig för mycket av spelet eftersom att man har kunnat göra mer och mer i spelen sedan innan... Jaja, mest överskattade: GTA IV och GHWT. Säger inte Halo 3 då det lever upp till förväntningarna och är riktigt bra, spelar det dock inte så ofta då jag aldrig gillat halo serien alltför mycket. Vet inte om jag tycker att något spel är speciellt underskattat av dom jag provat men det gör mig lite irriterad att så många som skulle köpa ett cod spel idag skulle välja femman framför fyran. Oh well, vi har alla olika smak. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MrTast Skrivet 9 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 9 Maj 2009 GTA IVDär får du f*n motivera dig. GTA IV är det bästa spelet på flera år, det har förfan gett mig hopp om spelutvecklare. Det är så förbannat klockrent att jag det är sjukt, hur kan det vara överskattat? HUR? Halo 3 är enligt mig väldigt överskattat. Motivation, tack. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Aircondition Skrivet 9 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 9 Maj 2009 GTA IV Där får du f*n motivera dig. GTA IV är det bästa spelet på flera år, det har förfan gett mig hopp om spelutvecklare. Det är så förbannat klockrent att jag det är sjukt, hur kan det vara överskattat? HUR? Halo 3 är enligt mig väldigt överskattat. Motivation, tack. Det är en helt okej shooter, men ingenting märkvärdigt alls. Förstår inte hur folk kan dyrka det som man gör. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jolt Skrivet 9 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 9 Maj 2009 (redigerat) Tycker faktiskt också att GTA IV är överskattade. Gillade det förrut men nu har jag tröttnat. Redigerat 11 Maj 2009 av Jolt Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SvenskaSpel Skrivet 10 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 10 Maj 2009 (redigerat) underskattade: cod4 och Halo spelen såklart. överskattade: Rainbow sig vegas Redigerat 14 Maj 2009 av GORILLA Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.