Xcango Skrivet 25 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 25 Maj 2009 1.Skulle samla i hop familj vänner osv...Leta efter fler överlevande!! Ta hand om sårade och infekterade om inte ja skulle skjuta dom eller nåt liknande!! 2. Skulle hämta Vapen och redskap jag har Yxor Batong kastknivar 2Älgstudsare :P 1 hagelbössa luftgevär 4st 1st luftpistol Och All Ammuntiton.Och Göra Molotov cocktails hemmagjorda bomber :D 3.skulle spika igen alla fönster dörrar osv. Skulle helst sitta på övervåningen och samla ihop mat osv... 4.Skulle också om de vart kris ta Crossen och fyrhjulingen och åka upp till mina kusiner. Skulle samt ta basebollträ och golfklubborna Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fruktnystan Skrivet 25 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 25 Maj 2009 (redigerat) Jag skulle nog dö, efter att ha konsulterat /zom/. Redigerat 25 Maj 2009 av Fruktnystan Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skurken Skrivet 27 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 27 Maj 2009 Dammsugarrör av rent järn, riktigt grymt slagträ. Ut i bilen och full gas. Wherever, whatever. Ner till mataffären och stjäla mat. Funkar inte det får dom gärna äta min hjärna, jag använder den ändå aldrig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DiRtY Skrivet 27 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 27 Maj 2009 Jag skulle springa ner i min källare och göma mig, men sen kom jag på att jag inte har någon källare så skulle förmodligen bara sätta mig i ett hörn och runka. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MentalogisT Skrivet 29 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 29 Maj 2009 Skulle springa till närmaste kyrka och snabbt bli troende så jag vet att jag får evigt liv ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.