WishCookie Skrivet 8 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 8 Maj 2009 Hej alla. Nu försöker jag och min mamma hitta hennes Faster/Farbror i Australien. Och jag undrar om ni kan några hemsidor där man kan hitta personer på. Om ni kan så skicka här snälla. :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xcango Skrivet 8 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 8 Maj 2009 hitta.se???? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MrTast Skrivet 8 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 8 Maj 2009 hitta.se????Den va bra den! :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WishCookie Skrivet 8 Maj 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 8 Maj 2009 hitta.se???? Det är i Austarlien! Där hittar man bara folk i Sverige. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
fishmaster Skrivet 8 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 8 Maj 2009 hitta.se???? Jag hoppas du inte var seriös nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
360Xbox Skrivet 8 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 8 Maj 2009 Hej alla. Nu försöker jag och min mamma hitta hennes Faster/Farbror i Australien. Och jag undrar om ni kan några hemsidor där man kan hitta personer på. Om ni kan så skicka här snälla. :( Har ni inget telefon nummer eller liknande så ni kan få kontakt?Annars är det rent av omöjligt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 8 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 8 Maj 2009 Australiensiska motsvarigheten till Eniro: http://www.whitepages.com.au/wp/ Annars kan du ringa 118 188 och be att få bli kopplad till utlandsupplysningen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WishCookie Skrivet 9 Maj 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 9 Maj 2009 Australiensiska motsvarigheten till Eniro: http://www.whitepages.com.au/wp/ Annars kan du ringa 118 188 och be att få bli kopplad till utlandsupplysningen. Kan försöka. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ChipZ Skrivet 7 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 7 Juni 2009 klicka här! facebook? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.