WASD Skrivet 21 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 21 Maj 2009 Kanske för att de är upptagna? För att de har mer än 12 bokstäver syftade jag på. Ajuste tänkte inte det, det finns ju inga namn som inte var tillåtna av samma anledning som "fuck" tänkte jag endast på. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kamikazee Skrivet 29 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 29 Maj 2009 Tjej Bruden Dödsbruden käringen typ såna kille Kalleanka ballen Redbulldemon Darkwingduck Superdude Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vendetta Skrivet 29 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 29 Maj 2009 sixtynine (har en gubbe som heter så på trollbane :F) Sirdiealot Sircritalot Kom inte på några andra :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ExorZ Skrivet 29 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 29 Maj 2009 Han borde ju ha ett namn nu.. 5 sidor av namn... Och senast han skrev i denna tråd var 16/05-2009, det är 13 dagar sen, 2 veckor nästan! Tror nog han har börjat spela WoW redan och inte sitter och grubblar över sitt namn på sin Undead Mage. ____________________ Ughrush Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Kontroll Skrivet 29 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 29 Maj 2009 Jag ger ut mina gamla namn: Opeilg Apelig Upelig Qwepelig Depelig Arshet Padpiot Inte så svårt att komma på egentligen... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Blitzcat Skrivet 29 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 29 Maj 2009 Tbh, du ska heta "Gunnar". Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Musten Skrivet 30 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 30 Maj 2009 Handtrallarn Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ExorZ Skrivet 30 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 30 Maj 2009 Han har ju skrivit att han vill ha RP namn, ändå skriver ni Gunnar, Handtrallarn, Sirdiealot, Sircritalot och Kalleanka Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sportlov Skrivet 30 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 30 Maj 2009 Okthshy Bahglkjyo Afgkloohshy Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Blitzcat Skrivet 30 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 30 Maj 2009 Han har ju skrivit att han vill ha RP namn, ändå skriver ni Gunnar, Handtrallarn, Sirdiealot, Sircritalot och Kalleanka Varför skulle Gunnar inte vara RP? Non-Medieval/Fantasy Character Names This category includes: * Any Non-Medieval or Non-Fantasy names (i.e. Microwave, Nuclearotron, Softwareman) * All normal naming rules and the specific Roleplay naming rules. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg