Aeyz Skrivet 10 Maj 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 10 Maj 2009 Frostnovafrågetecken (kan man ha ÅÄÖ i namnet ;o?) Känndigfrostad Ftlmage Jo... Och man kan ha högst 12 st bokstäver . Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
fishmaster Skrivet 10 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 10 Maj 2009 Lars. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 10 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 10 Maj 2009 Skriv gärna vilken typ av namn du vill ha, ett oseriöst namn som Smör, ett RP namn som Kretasha, eller ett något passande namn som Firemagic. Om du väljer någon av de här 3 kategorierna blir det mycket lättare att komma på nåt för dig och för oss. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Aeyz Skrivet 10 Maj 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 10 Maj 2009 (redigerat) Skriv gärna vilken typ av namn du vill ha, ett oseriöst namn som Smör, ett RP namn som Kretasha, eller ett något passande namn som Firemagic. Om du väljer någon av de här 3 kategorierna blir det mycket lättare att komma på nåt för dig och för oss. Vad betyder RP? Redigerat 10 Maj 2009 av Xye Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 10 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 10 Maj 2009 Role Playing, Rollspel. Alltså ett namn som passar ifall Warcraft var verklighet som att vi människor inte har namn som "smör" Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Aeyz Skrivet 10 Maj 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 10 Maj 2009 (redigerat) Role Playing, Rollspel. Alltså ett namn som passar ifall Warcraft var verklighet som att vi människor inte har namn som "smör" Tar RP då. Men är Xye ett RP namn? Undrar bara. betyder RP namn någonting? Alltså om jag heter t. ex. Kretasha som WASD sa, så betyder nått på nått språk? Redigerat 10 Maj 2009 av Xye Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 10 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 10 Maj 2009 Ingen aning, min kompis heter det så jag bara tog det som exempel, men Xye funkar väl bra som RP :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ExorZ Skrivet 10 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 10 Maj 2009 Froancise. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Aeyz Skrivet 10 Maj 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 10 Maj 2009 Ingen aning, min kompis heter det så jag bara tog det som exempel, men Xye funkar väl bra som RP :) Ok, Fortsätt posta RP namn ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DonaldDuck Skrivet 10 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 10 Maj 2009 freatenkuta Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hivee Skrivet 10 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 10 Maj 2009 (redigerat) Danzou !:d nej men seriöst om du snor det namnet så låter jag halshugga dig srs: Magicoholic, Diegh, Menolius Redigerat 10 Maj 2009 av Hivee Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
w4nkarN Skrivet 10 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 10 Maj 2009 Callekanin :> Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg