CO90FBK Skrivet 8 April 2004 Rapport Skrivet 8 April 2004 Jag har försökt att lägga in fusken til delta force balck hawk down genom att trycka på ö och sedan skriva in fusket, men det fungerar inte Citera
Hitman-Kodnamn47 Skrivet 9 April 2004 Rapport Skrivet 9 April 2004 Inte bara...det kan också vara så att de som har skrivit in fusken kan ha skrivit fel! Citera
Kanji Skrivet 9 April 2004 Rapport Skrivet 9 April 2004 Det brukar ju vara flera fusk skrivna om samma sak, prova alla! Citera
Hitman-Kodnamn47 Skrivet 9 April 2004 Rapport Skrivet 9 April 2004 Det brukar ju vara flera fusk skrivna om samma sak, prova alla! Vad menar du med det? ;) Citera
admin Skrivet 9 April 2004 Rapport Skrivet 9 April 2004 Jag har försökt att lägga in fusken til delta force balck hawk down genom att trycka på ö och sedan skriva in fusket, men det fungerar inte Testa § å ä ö ~ Någon av dem brukar det vara.. Skriv gärna ett pm till mig om vilken det är sen så ändrar jag.. Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.