eeewwhh Skrivet 21 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 21 Juni 2009 (redigerat) Ska åka och se ChickenFoot 10/7 :) http://www.chickenfoot.us/ Redigerat 22 Juni 2009 av WahWah Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Trips Skrivet 23 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 23 Juni 2009 Meh, j*vla föräldrar att inte villa släppa iväg mig till metaltown. :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Arako Skrivet 24 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 24 Juni 2009 Metaltown på fredag, åker till Göteborg redan idag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SNUFFINATOR Skrivet 24 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 24 Juni 2009 Ruis Rock om några veckor ;D In Flames , Slipknot , Disturbed , Children Of Bodom och Dead By April kommer att vara där <3 :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CookieMan Skrivet 24 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 24 Juni 2009 (redigerat) Ska kanske och se Deep Purple 15 Juli i år i Göteborg Annars har jag väl inte sett så många stora band. Bara typ Europe, Simple Plan, Neverstore och mitt borrsas band, The Orange Adventures :P Redigerat 24 Juni 2009 av CookieMan Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mr_rock Skrivet 24 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 24 Juni 2009 (redigerat) The Sweet och In Flames på Vätternfestivalen i Motala Judas Priest med In Flames som förband i Stockholm, Globen. Metallica i Stockholm, Globen och sen ska jag på Sonisphere nu i Juli :) Redigerat 24 Juni 2009 av mr_rock Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
knark Skrivet 27 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 27 Juni 2009 Ska åka och se ChickenFoot 10/7 :) http://www.chickenfoot.us/ Åh, skulle med vilja gå på CF, men det är så nedrans långt till Bollnäs härifrån :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
fag Skrivet 2 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 2 Juli 2009 Ska på Ruis Rock imorgon, fast åker redan idag :P Kommer äntligen att få höra In Flames live :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Symptom Skrivet 2 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 2 Juli 2009 band värda att nämnas som jag sett och hört i år är the zombies, zappa plays zappa och sonic youth Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
eeewwhh Skrivet 11 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 11 Juli 2009 (redigerat) Var på Chickenfoot igår, fy fan va bra det var! Chad smith råkade kasta en trumpinne i huvudet på nån i publiken, så han hoppade ner från sen och gick och kysste henne på huvudet (: Redigerat 11 Juli 2009 av WahWah Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Trips Skrivet 11 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 11 Juli 2009 Meh, j*vla föräldrar att inte villa släppa iväg mig till metaltown. :(Men nu ska jag på Sonisphere istället. :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
knark Skrivet 11 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 11 Juli 2009 Var på Chickenfoot igår, fy fan va bra det var! Chad smith råkade kasta en trumpinne i huvudet på nån i publiken, så han hoppade ner från sen och gick och kysste henne på huvudet (: HAHAHAHA xd Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.