SNUFFINATOR Skrivet 13 November 2009 Rapport Dela Skrivet 13 November 2009 någon som vet vilka stora artister som kommer till peace and love 2010? kan man kolla det på någon sida? http://www.peaceandlove.nu/festival/artister/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FreakyStyley Skrivet 18 November 2009 Rapport Dela Skrivet 18 November 2009 (redigerat) Ingen. :_ Men planerar att se Rhcp om deras ny platta är bra och dom spelar i närheten. :) Redigerat 18 November 2009 av Flea Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GangstaLean Skrivet 18 November 2009 Rapport Dela Skrivet 18 November 2009 Jag har inte alls varit på någon! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
knark Skrivet 18 November 2009 Rapport Dela Skrivet 18 November 2009 Ingen. :_ Men planerar att se Rhcp om deras ny platta är bra och dom spelar i närheten. :) De lär ju göra en turné iaf. Annars skulle jag bli pissed of, ännu mer om dem inte kommer till Sverige.Om inte skivan är bra går jag ändå, de lär ju inte köra låtar bara från den nya plattan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Davidfreak Skrivet 27 November 2009 Rapport Dela Skrivet 27 November 2009 Jag har sett: Marilyn Manson The residents The mars volta (åkte ner till amsterdam för att se dom B) ) Attentat Men jag vill gärna se: Rush Rammstein Muse Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Banish Skrivet 27 November 2009 Rapport Dela Skrivet 27 November 2009 Kom nyss hem från Deep Purple @ Jönköping :cool: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raketmaskinen Skrivet 28 November 2009 Rapport Dela Skrivet 28 November 2009 Jag har sett: Marilyn Manson The residents The mars volta (åkte ner till amsterdam för att se dom B) ) Attentat Men jag vill gärna se: Rush Rammstein Muse När såg du Residents? :o Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Symptom Skrivet 29 November 2009 Rapport Dela Skrivet 29 November 2009 Jag har sett: Marilyn Manson The residents The mars volta (åkte ner till amsterdam för att se dom B) ) Attentat Men jag vill gärna se: Rush Rammstein Muse När såg du Residents? :o spelade i göteborg o stockholm för nästan precis ett år sedan nu Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Organism Skrivet 29 November 2009 Rapport Dela Skrivet 29 November 2009 Simple minds - Sonic Syndicate som vad förband till Takida samt Takida då. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.