elin1101 Skrivet 11 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 11 Maj 2009 Får hoppas på att detta är i rätt forumdel(?) Kan man hämta hem något gratis som är BÄTTRE än hypercam 2 ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
smile55 Skrivet 11 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 11 Maj 2009 nej, inte som jag vet men om du vill kan jag fixa en länk till dig med hypercam2 om du nöjer dig med det Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
elin1101 Skrivet 11 Maj 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 11 Maj 2009 nej, inte som jag vet men om du vill kan jag fixa en länk till dig med hypercam2 om du nöjer dig med det jag har det redan :D och Screen Record behöver dock ngnt bättre...o mdet finns? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ranjo Skrivet 11 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 11 Maj 2009 Förut använde jag Hypercam2, nu använder jag CamStudio, jag tycker att det är bättre. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
IlyUJessica Skrivet 11 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 11 Maj 2009 (redigerat) §3.7 Redigerat 12 Maj 2009 av WASD Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 12 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 12 Maj 2009 Gamecam funkar underbart för mig, jag märker inte ens att den är på när jag recordar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boffaroffe Skrivet 12 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 12 Maj 2009 Gamecam funkar underbart för mig, jag märker inte ens att den är på när jag recordar.Då har du inte kört något spel som kräver konstant FPS, som t.ex. GH =D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 12 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 12 Maj 2009 Jag körde WoW, hade 60fps med och utan rec^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pillshere Skrivet 14 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 14 Maj 2009 CamStudio. Det är gratis och bättre än registrerad Hypercam (1 och 2). Det finns säkert bättre, men CamStudio är jättelätt att använda. Googla på "CamStudio" Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ThemasteR32 Skrivet 19 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 19 Maj 2009 Får hoppas på att detta är i rätt forumdel(?) Kan man hämta hem något gratis som är BÄTTRE än hypercam 2 ? Camstudio är grastis och mycket bättre ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.