Drumhero Skrivet 15 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 15 Maj 2009 Malena sög!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! I got you skulle vinna!!!!! Eurovision äger och jag hoppas att Albanien vinner!!!!!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Darkshiver Skrivet 16 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 16 Maj 2009 Malena är sjukt duktig..Men jag tror att Norge, Island, Ukraina, Albanien och Turkiet hamnar som topp 5. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Friday Skrivet 16 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 16 Maj 2009 Tycker alla borde sluta klaga på Malena. Nästan varje år har Sverige skickat artister som Måns Zelmerlöf. Detta har inte fungerat. Det är iaf bra att man för en gångs skull prövar något annorlunda. Dessutom suger Eurovision. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TiredRacoon Skrivet 16 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 16 Maj 2009 Ja, jag tycker Malena är helt på topp. Jag tror faktiskt det ligger mellan Sverige och Island. Norge's låt är ju ingen vinnarlåt precis. Det är ju så löjligt det man hör från andra länder att det är så fel att hon har en stark bas-röst och vältränade armar - Sverige behöver iallafall inte ha halvnakna män och kvinnor springandes runt scenen för att få vara med. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raptomex Skrivet 16 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 16 Maj 2009 (redigerat) Ja, jag tycker Malena är helt på topp. Jag tror faktiskt det ligger mellan Sverige och Island. Norge's låt är ju ingen vinnarlåt precis. Det är ju så löjligt det man hör från andra länder att det är så fel att hon har en stark bas-röst och vältränade armar - Sverige behöver iallafall inte ha halvnakna män och kvinnor springandes runt scenen för att få vara med. Det är väl därför vi aldrig vinner :_ Redigerat 16 Maj 2009 av Raptomex Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TiredRacoon Skrivet 16 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 16 Maj 2009 Ja, jag tycker Malena är helt på topp. Jag tror faktiskt det ligger mellan Sverige och Island. Norge's låt är ju ingen vinnarlåt precis. Det är ju så löjligt det man hör från andra länder att det är så fel att hon har en stark bas-röst och vältränade armar - Sverige behöver iallafall inte ha halvnakna män och kvinnor springandes runt scenen för att få vara med. Det är väl därför vi aldrig vinner. :_ Om det är vad som krävs vill jag inte att vi vinner heller xD Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Aircondition Skrivet 16 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 16 Maj 2009 Det och en j*vla massa grannländer krävs. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TiredRacoon Skrivet 16 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 16 Maj 2009 (redigerat) Nu vill jag slå någon! j*vlar asså. Alla skitiga U länder ger tolvor åt varandra... Och Sverige skulle också haft någon skitsnygg ung vitrysk kille som sjöng Marlenas sång - Då skulle vi vunnit istället xD Pfft Norge - Det där va lågt xD Island kom iallafall tvåa, det tackar man för. Redigerat 16 Maj 2009 av Tolin Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Symptom Skrivet 16 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 16 Maj 2009 (redigerat) islänningen var ju en riktigt söt en men finland var ju mest underhållande annars Redigerat 16 Maj 2009 av Symptom Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst caru Skrivet 16 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 16 Maj 2009 Norge vann!!! Dom va bäst! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raptomex Skrivet 16 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 16 Maj 2009 Hur kunde Norge vinna? Är jag den enda som tycker att dem var en av de sämsta eller? Island skulle ha vunnit. :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TiredRacoon Skrivet 17 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 17 Maj 2009 Hur kunde Norge vinna? Är jag den enda som tycker att dem var en av de sämsta eller? Island skulle ha vunnit. :) Det var ju helt och hållet på hans utseende. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.