fag Skrivet 12 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 12 Maj 2009 (redigerat) Hej, jag har ett problem , när jag pratar i mina s.k mikrofon hörluror. Så när jag pratar så ändras inspelning ljudet neråt. Så när jag pratar så hörs det sämre och sämre hela tiden, hur ska jag fixa det? Redigerat 12 Maj 2009 av DreamOn Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 12 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 12 Maj 2009 Du har ställt in att den ska ändras automatiskt, och den trycker du pratar högt så den sänker dig själv. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
fag Skrivet 12 Maj 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 12 Maj 2009 Du har ställt in att den ska ändras automatiskt, och den trycker du pratar högt så den sänker dig själv.Oh, hur ställer jag tillbax det då? ;o Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 12 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 12 Maj 2009 Kolla runt på inställningar, jag vet inte vilket program du kör med. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
fag Skrivet 12 Maj 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 12 Maj 2009 Kolla runt på inställningar, jag vet inte vilket program du kör med.Kollat runt lite, trodde jag hittade det men när jag skulle testa med msn och prata med min kompis så hörde han inte mig :o Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
fag Skrivet 13 Maj 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 13 Maj 2009 Great... Nu har hela ljudet från både datorn och högtalarna farit... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.