Hoppa till innehåll

Rekommendera inlägg

Skrivet

Tja, för några dagar sedan formaterade jag min dator och nu märkte jag att jag inte kunde se ett enda klipp i hd på tuben, fast jag kunnat det innan, vad ska jag göra?

Skrivet

Det är inte många klipp som funkar i HD, du har förmodligen bara gått in på ett som inte har HD-alternativ.

Prova om du får HD här i denna random HD-videon jag plocka fram:

Skrivet

Det är inte många klipp som funkar i HD, du har förmodligen bara gått in på ett som inte har HD-alternativ.

Prova om du får HD här i denna random HD-videon jag plocka fram:

får större och bättre bild (hd) dock finns det ingen knapp i vänstra hörnet som är intryckt (hd knappen)

har för mig att jag fått hd i detta klippt idigre, men inte nu. får någon annan de?

Skrivet

På den fanns en HD knapp för mig, prova att gå in på http://www.youtube.com/account#playback/quality och välj "I have a fast connection. Always play higher-quality video when it's available."

kan fortfarande inte se i hd:(

Du får lägga till &fmt=18 eller &fmt=22 i slutet av länkarna om du inte hittar någon knapp.

&fmt=18 betyder att det är High Quality.

&fmt=22 betyder att det är High Definition.

Skrivet

På den fanns en HD knapp för mig, prova att gå in på http://www.youtube.com/account#playback/quality och välj "I have a fast connection. Always play higher-quality video when it's available."

kan fortfarande inte se i hd:(

Du får lägga till &fmt=18 eller &fmt=22 i slutet av länkarna om du inte hittar någon knapp.

&fmt=18 betyder att det är High Quality.

&fmt=22 betyder att det är High Definition.

men innan så har jag ju bara kunnat trycka på hd eller hq kanppen, rf kan jag inte det nu?

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

• Skapa ny...