0013 Skrivet 1 November 2003 Rapport Dela Skrivet 1 November 2003 Ja fick till baks mina. Men det är väll bara att spara nytt då, mew. Men varför har admin och alla modz så mycket för? Det enda jag ser händer med dom är färg, glitter osv. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
dragon_66 Skrivet 1 November 2003 Rapport Dela Skrivet 1 November 2003 Jag tycker adimin har gjort forumet bättre,nu finns det mer alternativ och sånt Och man får poäng snabbare jag me Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Backspace Skrivet 1 November 2003 Rapport Dela Skrivet 1 November 2003 Ja fick till baks mina. Men det är väll bara att spara nytt då, mew. Men varför har admin och alla modz så mycket för? Det enda jag ser händer med dom är färg, glitter osv. Jag tror att vi medlemmar skänker poäng till dom! Jag tycker det är lite fuskit för Admin, HAn kan ju ge poäng till sig själv! :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0013 Skrivet 1 November 2003 Rapport Dela Skrivet 1 November 2003 Jag skänker inget admin gör det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Sandkaka Skrivet 1 November 2003 Rapport Dela Skrivet 1 November 2003 Om de håller igång forumet bra och låter oss slippa spamare är det väl rätt att de får ha så mycket poäng Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Joe Cool Skrivet 1 November 2003 Rapport Dela Skrivet 1 November 2003 Jag fick mina vanliga poäng tillbaks :wink: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Matski Skrivet 1 November 2003 Rapport Dela Skrivet 1 November 2003 Jag tycker synd om er som inte fick poängen växlade. :( Jag hade också 3 Guldpoäng och nu har jag 300 vanliga poäng. :D Lite tur jag hade eller hur. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Daniel Kamali Skrivet 1 November 2003 Rapport Dela Skrivet 1 November 2003 inte 300 från bara guld-poängen men kanske sammanlagt. Jag brukar skänka poäng till admin han är ju skit schysst han fixar ALLT. Bara en fråga: Får man poäng när man spelar spelen eller om man kommer i första plats i top-list? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
suna Skrivet 1 November 2003 Rapport Dela Skrivet 1 November 2003 Ja man får poäng om man spelar spelen... men då måste man nå en viss nivå poäng eller bli först på listan.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Karata Skrivet 1 November 2003 Författare Rapport Dela Skrivet 1 November 2003 får man??? fräkt Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 0012 Skrivet 1 November 2003 Rapport Dela Skrivet 1 November 2003 det är svårt att vinna Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Karata Skrivet 2 November 2003 Författare Rapport Dela Skrivet 2 November 2003 jo ja märkte de :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.