Hoppa till innehåll

Pokemon Platinum Alla 540 Pokemon


Rekommendera inlägg

Hej!

 

Nu är jag här med mina frågor igen. (amatör som man är)

Har köpt ett pokemon platinum 540 från usa. Min son bara älskar att han´har alla pokemon det är ju bara så tufft.

Nu är det bara så att han vill radera det han har sparat men vi lyckas inte göra det.

Det står att man ska trycka up+ select+ b toerase saved file men jag får det inte till att funka.

Han vill inte starta nytt spel för han tycker det är så mycket prat från början.

Hoppas nån kan hjälpa oss!!

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Pokemon Platinum 540? Låter som om ni fått tag i ett falskt spel till att börja med...

 

Save-filen raderar man på skärmen efter att man sett monstret efter introfilmen där det blinkar "Press Start".

Om ni raderar save-filen så måste han ju börja om, men det tar ju bara fem minuter om man bara trycker förbi allt.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Hej!

 

Nu är jag här med mina frågor igen. (amatör som man är)

Har köpt ett pokemon platinum 540 från usa. Min son bara älskar att han´har alla pokemon det är ju bara så tufft.

Nu är det bara så att han vill radera det han har sparat men vi lyckas inte göra det.

Det står att man ska trycka up+ select+ b toerase saved file men jag får det inte till att funka.

Han vill inte starta nytt spel för han tycker det är så mycket prat från början.

Hoppas nån kan hjälpa oss!!

Jag tror nog inte att du riktigt är mamman.

Eftersom att hon (Du) Skulle ha bättre stavning.

Och jag tror inte att en mamma använder ordet`Tufft`

Eller ens att skriva `Min son bara älskar att han har alla pokemon det är ju bara tufft`

Redigerat av Kozmos
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag tror nog inte att du riktigt är mamman.

Eftersom att hon (Du) Skulle ha bättre stavning.

Och jag tror inte att en mamma använder ordet`Tufft`

Eller ens att skriva `Min son bara älskar att han har alla pokemon det är ju bara tufft`

Vad får dig att tro att det är en mamma? :huh:

Det kan lika gärna vara en pappa. =P

 

Ont: Här är en video som visar, hoppas det hjälper.

 

name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="
type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>

">

name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="
type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>

" type="application/x-shockwave-flash" width="425" height="350">

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Till att börja med så undrar jag varför det skulle vara ett falskt spel?

Det är ju bara att minnesfilen tydligen är inlagt så att man får tillgång till allt som finns i minnet.

Har köpt både kopior och inte kopior till ds och detta är inte en kopia.

 

Sen när det gäller att jag inte skulle vara mamma???

Min stavning är det inget fel på det är bara det att det inte blev ett mellanslag mellan 2 ord Ha Ha

och ordet tufft använder jag visst. Min pojke är snart 7 år och han tycker att det är STENTUFFT att han har alla pokemon på sitt spel.

 

Tack naruto9 för hjälpen.

 

Det var allt!

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Till att börja med så undrar jag varför det skulle vara ett falskt spel?

Det är ju bara att minnesfilen tydligen är inlagt så att man får tillgång till allt som finns i minnet.

Har köpt både kopior och inte kopior till ds och detta är inte en kopia.

 

Sen när det gäller att jag inte skulle vara mamma???

Min stavning är det inget fel på det är bara det att det inte blev ett mellanslag mellan 2 ord Ha Ha

och ordet tufft använder jag visst. Min pojke är snart 7 år och han tycker att det är STENTUFFT att han har alla pokemon på sitt spel.

 

Tack naruto9 för hjälpen.

 

Det var allt!

 

No problemo.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

 Dela

×
  • Skapa ny...