TechnoLover Skrivet 14 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 14 Maj 2009 (redigerat) Varför måste man bli IP-bannad om man vill ta bort sin användare? Säg inte bara därför, utan motivera tydligt. Redigerat 14 Maj 2009 av TotalDisgrace Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 14 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 14 Maj 2009 (redigerat) Du själv svarade ju precis endast "därför", http://www.fuska.se/forum/index.php?act=fi...amp;pid=1534477 Och vem har sagt att man måste bli IP-bannad? Om du syftar på användare när du säger sida så är det bara onödigt att ta bort den. Om du vill sluta på fuska är det bara att inte logga in mer, din användare kan ligga kvar. Redigerat 14 Maj 2009 av WASD Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TechnoLover Skrivet 14 Maj 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 14 Maj 2009 Om man har en annan sida man helst använder då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Friday Skrivet 14 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 14 Maj 2009 Om man har en annan sida man helst använder då? Om du vill sluta på fuska är det bara att inte logga in mer, din användare kan ligga kvar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 14 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 14 Maj 2009 Jag förstår fortfarande inte på vad du syftar på när du säger sida, men om du har 2 användare så bryter du mot §9 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TechnoLover Skrivet 14 Maj 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 14 Maj 2009 Nä, det har jag inte. Ja, jag menar anvämdare när jag säger sida. Fattar inte varför jag säger så. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
prophet Skrivet 14 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 14 Maj 2009 Så att man inte skall kunna skapa mer än en användare, skydd mot människor som blir varnade och orkar inte vänta på varningstiden eller människor som Member. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Mindtwistah Skrivet 14 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 14 Maj 2009 (redigerat) Det här är ju det avgörande beviset på att han är Member. Endast Member ber om att ta bort sina accounts, bara för att registrera ett nytt några timmar senare. Redigerat 14 Maj 2009 av Mindtwistah Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
prophet Skrivet 14 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 14 Maj 2009 (redigerat) Det här är ju det avgörande beviset på att han är Member. Endast Member ber om att ta bort sina accounts, bara för att registrera ett nytt några timmar senare.Den slutsatsen kom vi fram till när han skapade kontot, trodde jag. Han får inte tillräckligt mycket med uppmärksamhet. Q_Q Redigerat 14 Maj 2009 av ForlorN Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 14 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 14 Maj 2009 Nä, det har jag inte. Ja, jag menar anvämdare när jag säger sida. Fattar inte varför jag säger så. Du får bara ha en användare. Har du två eller flera kommer de senaste användarna direkt stängas av och ditt första konto kommer bli varnat. En varning per dubbelanvändare och dubbelanvändare blir avstängd alltså. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TechnoLover Skrivet 15 Maj 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 15 Maj 2009 Okej. Ville bara veta. Men du ForlorN, tro att att jag är Member då om så gärna vill. Du har ju blivit bevisad motsatsen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
prophet Skrivet 15 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 15 Maj 2009 Nej... :/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.