Hoppa till innehåll

My Life Stinks.


Rekommendera inlägg

Skulle vilja följa de andra och säga "Bu-hu" men sanningen är att det inte finns en knapp som man kan slå av och på hur man känner när någon dör. Det får komma som det kommer. Jag har också upplevt många dödsfall, släkt, vänner osv.

 

Tar ett tag att komma över, men man måste acceptera det som en del i livet, och om din kompis nu hade cancer så var det väl en bra förberedelse på att han med stor säkerhet skulle dö utav det?

 

Girls come and go, det är bara att acceptera.

 

Om du låter små saker komma i vägen för dina betyg så är det ditt eget val.

 

Låter du folk mobba dig så är det också ditt eget val, visst man får vara som man vill, men det finns en gräns.

 

 

Kanske känns tungt nu men det går över. Så sluta sitta och deppa och lipa på ett forum nu.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • Svar 70
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

1. Vi skulle se på film i skolan och då visste vi inte vilken kanal filmen var på. Och då sa jag att vi kunde leta igenom

dom 9:e kanalerna. Eftersom att den var mellan kanal 1-9.

Och då håller en kille på att reta mig. Han säger att jag sa att vi skulle leta igenom 100 kanaler.

Och då startar han en sång om det. Och det hände föra året vid November. Och den j*veln har inte släppt det än.

Du grinar över att han sa att du sa att ni skulle leta igenom 100 kanaler? Hur f*n kan man ta det seriöst?

 

2. Min tjej har nyss dumpat mig. :(

Om hon nu dumpade dig, borde du då inte ha förstått att hon inte "älskade" dig, och därför inte är värd att ha? Ser ingen anledning i att vara ledsen över det.

 

3. Har varit o fokuserad sen det hände.

Se svar ovan

 

4. Och därför har jag dåliga betyg efter det. :(

Se svar ovan..

 

5. Min bästa vän fick Cancer och dog.

Ok, bu-hu, men vad f*n ska vi göra åt det? Utföra voodoo-ritualer för att återhämta honom från de döda? Han dog, ok, gå vidare. Att sitta och deppa över det är meningslöst.

 

6. Alltså vad ska jag göra med mitt liv?

Du ska skärpa dig, sluta vara en sån j*vla fjolla och framför allt, tänka med hjärnan och inte känslorna. Se allt från ett mer realistiskt perspektiv.

 

Come'on help me. :(

 

 

Idiot, vadå "buhu" "att sitta och deppa över det är meningslöst" ? Killen är ingen robot, klart att man blir ledsen och väldigt deprimerad när ens bästa vän fick cancer och dog.

Jag tycker du är den största idioten på fuska.se som skriver ett så dumt inlägg.

Skärp dig för f*n.

 

Fuzioner. Du är 17 bazz, och jag hade förhoppningar för dig unge man.

Mindtwistah säger bara det som är sant, han leder ett budskap i det hela

"BOO FUCKING HOO"

Det vill han/jag/några säga.

 

 

Är det du eller Mindtwistah som skriver? Ahole.

Redigerat av Fuzioner
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Cry me a river and build me a bridge to get over it.

 

Jobbiga saker händer, det blir inte bättre av att man deppar ihop. Gör något som får dina tankar att inte smyga iväg på den jobbiga vägen. När du lyckas kontrollera dina tankar så kommer allt kännas bättre.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Cry me a river and build me a bridge to get over it.

 

Jobbiga saker händer, det blir inte bättre av att man deppar ihop. Gör något som får dina tankar att inte smyga iväg på den jobbiga vägen. När du lyckas kontrollera dina tankar så kommer allt kännas bättre.

Bästa.Citat.Någonsin. <3
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Cry me a river and build me a bridge to get over it.

 

Jobbiga saker händer, det blir inte bättre av att man deppar ihop. Gör något som får dina tankar att inte smyga iväg på den jobbiga vägen. När du lyckas kontrollera dina tankar så kommer allt kännas bättre.

Det var bra sagt. :ng:
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Liknande hände mig förut :D jag bytte skola igen (bara 2 månader efter att jag började där). Det var inte så att dom var dumma mot mig riktigt eftersom det var så man behandlade varann på den skolan :o genom att slå krokben på varandra och göra dumma saker som att sprida rykten och då blir det bara bråk på lektionerna och man lärde sig inget.

 

Jag valde att byta skola igen och rådde alla andra att också göra det. Då bytte hälften av klassen skola/klass.

Det gick bättre andra gången då den skolan var bättre och man visste vilka misstag man själv gjorde förra gången man bytte.

 

Detta fungerade för mig :D att bara börja om på nytt (igen).

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Liknande hände mig förut :D jag bytte skola igen (bara 2 månader efter att jag började där). Det var inte så att dom var dumma mot mig riktigt eftersom det var så man behandlade varann på den skolan :o genom att slå krokben på varandra och göra dumma saker som att sprida rykten och då blir det bara bråk på lektionerna och man lärde sig inget.

 

Jag valde att byta skola igen och rådde alla andra att också göra det. Då bytte hälften av klassen skola/klass.

Det gick bättre andra gången då den skolan var bättre och man visste vilka misstag man själv gjorde förra gången man bytte.

 

Detta fungerade för mig :D att bara börja om på nytt (igen).

Tack alla för dessa goda råd.

Jag uppskattar allt ni skrivit.

Detta har verkligen hjälpt mig.

Jag älskar er alla som har skrivit och get verkligen goda råd.

Bland annat så finns en del här som har gjort mig riktigt upprörd,

Och som inte har en ynka liten medkänsla av allt detta.

Och då menar jag 1 person här. och ni alla vet nog vem jag menar.

Jag nämner inga namn eftersom att då skulle jag ha varit elak tillbaka.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Detta fungerade för mig :D att bara börja om på nytt (igen).

 

Tack alla för dessa goda råd.

Jag uppskattar allt ni skrivit.

Detta har verkligen hjälpt mig.

Jag älskar er alla som har skrivit och get verkligen goda råd.

Bland annat så finns en del här som har gjort mig riktigt upprörd,

Och som inte har en ynka liten medkänsla av allt detta.

Och då menar jag 1 person här. och ni alla vet nog vem jag menar.

Jag nämner inga namn eftersom att då skulle jag ha varit elak tillbaka.

Det var så lite, hoppas det blir bra här efter. :D
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Liknande hände mig förut :D jag bytte skola igen (bara 2 månader efter att jag började där). Det var inte så att dom var dumma mot mig riktigt eftersom det var så man behandlade varann på den skolan :o genom att slå krokben på varandra och göra dumma saker som att sprida rykten och då blir det bara bråk på lektionerna och man lärde sig inget.

 

Jag valde att byta skola igen och rådde alla andra att också göra det. Då bytte hälften av klassen skola/klass.

Det gick bättre andra gången då den skolan var bättre och man visste vilka misstag man själv gjorde förra gången man bytte.

 

Detta fungerade för mig :D att bara börja om på nytt (igen).

Tack alla för dessa goda råd.

Jag uppskattar allt ni skrivit.

Detta har verkligen hjälpt mig.

Jag älskar er alla som har skrivit och get verkligen goda råd.

Bland annat så finns en del här som har gjort mig riktigt upprörd,

Och som inte har en ynka liten medkänsla av allt detta.

Och då menar jag 1 person här. och ni alla vet nog vem jag menar.

Jag nämner inga namn eftersom att då skulle jag ha varit elak tillbaka.

 

Det var så lite hörru <3
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Tack alla för dessa goda råd.

Jag uppskattar allt ni skrivit.

Detta har verkligen hjälpt mig.

Jag älskar er alla som har skrivit och get verkligen goda råd.

Bland annat så finns en del här som har gjort mig riktigt upprörd,

Och som inte har en ynka liten medkänsla av allt detta.

Och då menar jag 1 person här. och ni alla vet nog vem jag menar.

Jag nämner inga namn eftersom att då skulle jag ha varit elak tillbaka.

 

Ingen orsak :)

 

 

Cry me a river and build me a bridge to get over it.

 

Jobbiga saker händer, det blir inte bättre av att man deppar ihop. Gör något som får dina tankar att inte smyga iväg på den jobbiga vägen. När du lyckas kontrollera dina tankar så kommer allt kännas bättre.

 

Det var bra sagt.

 

Bästa.Citat.Någonsin. <3

 

Får jag en kaka för det inlägget? =)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...