Hoppa till innehåll

My Life Stinks.


Rekommendera inlägg

 

 

5. Min bästa vän fick Cancer och dog.

Ok, bu-hu, men vad f*n ska vi göra åt det? Utföra voodoo-ritualer för att återhämta honom från de döda? Han dog, ok, gå vidare. Att sitta och deppa över det är meningslöst.

 

 

Vafan är det för svar? om min bästa kompis fick cancer och dog skulle jag bli jävligt ledsen och upprörd om nån kommer och skriver "Buhu, gå vidare"

 

 

Har haft vänner/släktingar som dött, och har märkt att sitta och deppa över det hjälper inte.

 

Dog dem av cancer?

 

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • Svar 70
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Gäst Mindtwistah

 

 

5. Min bästa vän fick Cancer och dog.

Ok, bu-hu, men vad f*n ska vi göra åt det? Utföra voodoo-ritualer för att återhämta honom från de döda? Han dog, ok, gå vidare. Att sitta och deppa över det är meningslöst.

 

 

Vafan är det för svar? om min bästa kompis fick cancer och dog skulle jag bli jävligt ledsen och upprörd om nån kommer och skriver "Buhu, gå vidare"

 

Har haft vänner/släktingar som dött, och har märkt att sitta och deppa över det hjälper inte.

 

Dog dem av cancer?

 

En av bröstcancer, resten av alkohol/hjärt-problem.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Man är endast ett offer om man låter sig vara det. Byt attityd - Så som du kör nu verkar ingen ha mycket respekt för dig. Vem retar inte någon som låter sig bli retad? Visa att du är du genom att vara du.

Det är en bra ide tycker jag, Tolin.

Om han är större en du så är han igentligen feg, om man ser det på tv-kanals grejen.

Bli lite mer kaxig och spela tuff, för om du gör det så lägger han av. Han vill helt enkelt att du ska börja gråta.(hoppas jag inte sårade dig)

Om det inte funkar så låt honom vara med sitt tjafs. Nu menar jag inte bara honom, utan alla som gör så mot dig.

Kanske inte världens bästa svar men jag tror det funkar.

 

OBS: sitter i samma sits när det gäller det.

Redigerat av Jonas_95
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Man är endast ett offer om man låter sig vara det. Byt attityd - Så som du kör nu verkar ingen ha mycket respekt för dig. Vem retar inte någon som låter sig bli retad? Visa att du är du genom att vara du.

Det är en bra ide tycker jag, Tolin.

Om han är större en du så är han igentligen feg, om man ser det på tv-kanals grejen.

Bli lite mer kaxig och spela tuff, för om du gör det så lägger han av. Han vill helt enkelt att du ska börja gråta.(hoppas jag inte sårade dig)

Om det inte funkar så låt honom vara med sitt tjafs. Nu menar jag inte bara honom, utan alla som gör så mot dig.

Kanske inte världens bästa svar men jag tror det funkar.

 

OBS: sitter i samma sits när det gäller det.

 

Jag hoppas inte det där var en förolämpning för jag har sagt det säkert hundra gånger; Ska man förolämpa mig ska man göra det i korrekt svenska. Sen skadar det aldrig att använda korrekt svenska även när man kanske inte förolämpar mig, men då har man större chans att slippa undan.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Va... Gör en lista över saker som gör livet värt att leva! Lev livet, livet är gott! Jag ser inga hinder, om du inte vill vara på en lektion t.ex. var inte det. Vill du inte vara med en speciell person, var inte det. Blir du retad, bry dig inte. Lev livet när det finns.

Jag brukar dra ut på landet på småvägar med moppen när det är lektioner jag hatar och avskyr. Det finns inga hinder.

Livet är fullt av möjligheter, man måste bara ta chansen när dom väl kommer.

Häng inte läpp! För än är inte moset för gammalt.

(Fyfan vad bra talesätt)

Redigerat av Dirtman
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Kommer några ihåg att jag började i en ny skola förut?

Och att jag sa att skolan inte var som jag hade tänkt mig?

 

Jo, det har blivit värre!

 

Alla är så himla dumma,konstiga osv... mot mig.

Vad ska jag göra?

 

Jag har en lista över saker som gör att mitt liv suger.

 

Lista:

 

1. Vi skulle se på film i skolan och då visste vi inte vilken kanal filmen var på. Och då sa jag att vi kunde leta igenom

dom 9:e kanalerna. Eftersom att den var mellan kanal 1-9.

Och då håller en kille på att reta mig. Han säger att jag sa att vi skulle leta igenom 100 kanaler.

Och då startar han en sång om det. Och det hände föra året vid November. Och den j*veln har inte släppt det än.

 

2. Min tjej har nyss dumpat mig. :(

 

3. Har varit o fokuserad sen det hände.

 

4. Och därför har jag dåliga betyg efter det. :(

 

5. Min bästa vän fick Cancer och dog.

 

6. Alltså vad ska jag göra med mitt liv?

 

Come'on help me. :(

Musik hjälper alltid. Death Metal.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 2 veckor senare...

 

 

5. Min bästa vän fick Cancer och dog.

Ok, bu-hu, men vad f*n ska vi göra åt det? Utföra voodoo-ritualer för att återhämta honom från de döda? Han dog, ok, gå vidare. Att sitta och deppa över det är meningslöst.

 

 

Vafan är det för svar? om min bästa kompis fick cancer och dog skulle jag bli jävligt ledsen och upprörd om nån kommer och skriver "Buhu, gå vidare"

 

 

Har haft vänner/släktingar som dött, och har märkt att sitta och deppa över det hjälper inte.

 

Det där måste f*n varit det elakaste svaret jag sett.

Men han kanske inte tar det lika enkelt, det är f*n inte till någon j*vla hjälp om du säger "buhu, vad f*n ska vi göra åt det? Utföra voodoo-ritualer för att återhämta honom från de döda?" Du kan ju visa lite j*vla medkänsla och sluta vara så j*vla oförskämd!

 

 

1. Jag tycker han är väldigt omogen, det är ju synd om han som retar dig för han inte kommer på nått bättre.

 

2. Då var hon troligen inte värd det heller, världen är full av tjejer och du kommer hitta den stora kärleken längre fram i livet. ;)

 

3. Det kan hända att man blir det, men man får leta efter en annan.

 

4. Hm, du kan försöka göra så det räcker med andra kompisar i skolan, dom kan uppmuntra dig eller liknande.

 

5. Aj, det var illa. Själv har jag aldrig känt någon riktigt bra som har dött. Men man kan vara ledsen ett långt tag efter en kompis har dött. Till slut kommer man över det och kan gå vidare i livet, jag förstår att det är svårt

 

6. Du kan kolla mina svar, hoppas det är till hjälp.

Redigerat av 360Xbox
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Ok, seriösa svar då.

 

Mina svar är i Fetstil.

 

 

1. Vi skulle se på film i skolan och då visste vi inte vilken kanal filmen var på. Och då sa jag att vi kunde leta igenom

dom 9:e kanalerna. Eftersom att den var mellan kanal 1-9.

Och då håller en kille på att reta mig. Han säger att jag sa att vi skulle leta igenom 100 kanaler.

Och då startar han en sång om det. Och det hände föra året vid November. Och den j*veln har inte släppt det än.

Du grinar över att han sa att du sa att ni skulle leta igenom 100 kanaler? Hur f*n kan man ta det seriöst?

 

2. Min tjej har nyss dumpat mig. :(

Om hon nu dumpade dig, borde du då inte ha förstått att hon inte "älskade" dig, och därför inte är värd att ha? Ser ingen anledning i att vara ledsen över det.

 

3. Har varit o fokuserad sen det hände.

Se svar ovan

 

4. Och därför har jag dåliga betyg efter det. :(

Se svar ovan..

 

5. Min bästa vän fick Cancer och dog.

Ok, bu-hu, men vad f*n ska vi göra åt det? Utföra voodoo-ritualer för att återhämta honom från de döda? Han dog, ok, gå vidare. Att sitta och deppa över det är meningslöst.

 

6. Alltså vad ska jag göra med mitt liv?

Du ska skärpa dig, sluta vara en sån j*vla fjolla och framför allt, tänka med hjärnan och inte känslorna. Se allt från ett mer realistiskt perspektiv.

 

Come'on help me. :(

 

Idiot, vadå "buhu" "att sitta och deppa över det är meningslöst" ? Killen är ingen robot, klart att man blir ledsen och väldigt deprimerad när ens bästa vän fick cancer och dog.

Jag tycker du är den största idioten på fuska.se som skriver ett så dumt inlägg.

Skärp dig för f*n.

 

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

1. Vi skulle se på film i skolan och då visste vi inte vilken kanal filmen var på. Och då sa jag att vi kunde leta igenom

dom 9:e kanalerna. Eftersom att den var mellan kanal 1-9.

Och då håller en kille på att reta mig. Han säger att jag sa att vi skulle leta igenom 100 kanaler.

Och då startar han en sång om det. Och det hände föra året vid November. Och den j*veln har inte släppt det än.

Du grinar över att han sa att du sa att ni skulle leta igenom 100 kanaler? Hur f*n kan man ta det seriöst?

 

2. Min tjej har nyss dumpat mig. :(

Om hon nu dumpade dig, borde du då inte ha förstått att hon inte "älskade" dig, och därför inte är värd att ha? Ser ingen anledning i att vara ledsen över det.

 

3. Har varit o fokuserad sen det hände.

Se svar ovan

 

4. Och därför har jag dåliga betyg efter det. :(

Se svar ovan..

 

5. Min bästa vän fick Cancer och dog.

Ok, bu-hu, men vad f*n ska vi göra åt det? Utföra voodoo-ritualer för att återhämta honom från de döda? Han dog, ok, gå vidare. Att sitta och deppa över det är meningslöst.

 

6. Alltså vad ska jag göra med mitt liv?

Du ska skärpa dig, sluta vara en sån j*vla fjolla och framför allt, tänka med hjärnan och inte känslorna. Se allt från ett mer realistiskt perspektiv.

 

Come'on help me. :(

 

 

Idiot, vadå "buhu" "att sitta och deppa över det är meningslöst" ? Killen är ingen robot, klart att man blir ledsen och väldigt deprimerad när ens bästa vän fick cancer och dog.

Jag tycker du är den största idioten på fuska.se som skriver ett så dumt inlägg.

Skärp dig för f*n.

 

Fuzioner. Du är 17 bazz, och jag hade förhoppningar för dig unge man.

Mindtwistah säger bara det som är sant, han leder ett budskap i det hela

"BOO FUCKING HOO"

Det vill han/jag/några säga.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Fuzioner. Du är 17 bazz, och jag hade förhoppningar för dig unge man.

Mindtwistah säger bara det som är sant, han leder ett budskap i det hela

"BOO FUCKING HOO"

Det vill han/jag/några säga.

Hur f*n lätt tror du det är att bara glömma allt?

 

Du stoppar krig genom att skapa fred. NO SHIT SHERLOCK.

 

Det är ungefär vad ni säger. Klart det är sant men det är allt annat än hjälpande om man säger det som mindtwistah gjorde.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Ska vi hämta någon eller klarar ni tjejer av att reda ut det här själva?

 

 

Är ditt liv skit så okej, I feel for you, I really do- Men tråden tjänar inget syfte. Om jag skulle kunnat hjälpa dig på något sätt så visst, men nu är det ju inte så. Och detta vet ju du, du vill bara ha uppmärksamhet, någon att tala med.

Skaffa en psykolog.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...