Hoppa till innehåll

My Life Stinks.


Rekommendera inlägg

Ok, seriösa svar då.

 

Mina svar är i Fetstil.

 

 

1. Vi skulle se på film i skolan och då visste vi inte vilken kanal filmen var på. Och då sa jag att vi kunde leta igenom

dom 9:e kanalerna. Eftersom att den var mellan kanal 1-9.

Och då håller en kille på att reta mig. Han säger att jag sa att vi skulle leta igenom 100 kanaler.

Och då startar han en sång om det. Och det hände föra året vid November. Och den j*veln har inte släppt det än.

Du grinar över att han sa att du sa att ni skulle leta igenom 100 kanaler? Hur f*n kan man ta det seriöst?

 

2. Min tjej har nyss dumpat mig. :(

Om hon nu dumpade dig, borde du då inte ha förstått att hon inte "älskade" dig, och därför inte är värd att ha? Ser ingen anledning i att vara ledsen över det.

 

3. Har varit o fokuserad sen det hände.

Se svar ovan

 

4. Och därför har jag dåliga betyg efter det. :(

Se svar ovan..

 

5. Min bästa vän fick Cancer och dog.

Ok, bu-hu, men vad f*n ska vi göra åt det? Utföra voodoo-ritualer för att återhämta honom från de döda? Han dog, ok, gå vidare. Att sitta och deppa över det är meningslöst.

 

6. Alltså vad ska jag göra med mitt liv?

Du ska skärpa dig, sluta vara en sån j*vla fjolla och framför allt, tänka med hjärnan och inte känslorna. Se allt från ett mer realistiskt perspektiv.

 

Come'on help me. :(

 

Ärligt talat tycker jag att du kunde skriva det på ett snällare sätt.

För det du skrev tar jag bara som oseriöst.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • Svar 70
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Gäst Mindtwistah

1. Vi skulle se på film i skolan och då visste vi inte vilken kanal filmen var på. Och då sa jag att vi kunde leta igenom

dom 9:e kanalerna. Eftersom att den var mellan kanal 1-9.

Och då håller en kille på att reta mig. Han säger att jag sa att vi skulle leta igenom 100 kanaler.

Och då startar han en sång om det. Och det hände föra året vid November. Och den j*veln har inte släppt det än.

Du grinar över att han sa att du sa att ni skulle leta igenom 100 kanaler? Hur f*n kan man ta det seriöst?

 

2. Min tjej har nyss dumpat mig. :(

Om hon nu dumpade dig, borde du då inte ha förstått att hon inte "älskade" dig, och därför inte är värd att ha? Ser ingen anledning i att vara ledsen över det.

 

3. Har varit o fokuserad sen det hände.

Se svar ovan

 

4. Och därför har jag dåliga betyg efter det. :(

Se svar ovan..

 

5. Min bästa vän fick Cancer och dog.

Ok, bu-hu, men vad f*n ska vi göra åt det? Utföra voodoo-ritualer för att återhämta honom från de döda? Han dog, ok, gå vidare. Att sitta och deppa över det är meningslöst.

 

6. Alltså vad ska jag göra med mitt liv?

Du ska skärpa dig, sluta vara en sån j*vla fjolla och framför allt, tänka med hjärnan och inte känslorna. Se allt från ett mer realistiskt perspektiv.

 

Come'on help me. :(

 

 

Ärligt talat tycker jag att du kunde skriva det på ett snällare sätt.

För det du skrev tar jag bara som oseriöst.

 

Du tar det som oseriöst för att jag inte behandlade dig som en 3-åring?
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst caru

Vi bor inte i storstan.

Jag känner den där killen. Moonlamp.

 

Och ni kan ju alltid gissa vem jag är.

Bruden som gjorde hans liv olyckligt :closedeyes: Redigerat av caru
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Ok, seriösa svar då.

 

Mina svar är i Fetstil.

 

 

uttklassa alla som är fumma med dig genom att förvirra dem med svåra ord.

protip: sitt inte och kolla i ordlistan efter svåra ord som du inte har en aning om när och hur man ska använda dem. Du kommer bara låta löjlig.

 

 

Jag skulle tro att han menade dumma men bara skrev fel på f och d.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst Mindtwistah

 

 

5. Min bästa vän fick Cancer och dog.

Ok, bu-hu, men vad f*n ska vi göra åt det? Utföra voodoo-ritualer för att återhämta honom från de döda? Han dog, ok, gå vidare. Att sitta och deppa över det är meningslöst.

 

 

Vafan är det för svar? om min bästa kompis fick cancer och dog skulle jag bli jävligt ledsen och upprörd om nån kommer och skriver "Buhu, gå vidare"

 

 

Har haft vänner/släktingar som dött, och har märkt att sitta och deppa över det hjälper inte.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Nej, men seriöst. Att titta bakåt på vad ens liv en gång var leder aldrig en till framtiden. Titta framåt, se nya möjligheter, vänner och flickvänner. Driver någon med dig så kan du spela med, typ "haha, ja där failade jag rejält", ha lite självdistans och se det inte som om folk försöker knäcka dig. Få ut något roligt av det du också!

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

försök göra ngt du tkr e kul, ta dej i kragen som en annan sa.

 

skaffa ny kompisar kan vara svårt att göra bara sådär. men ja, försök att tänka positivt! eller så skaffar du ngn du kan snacka med. det brukar hjälp. till och med att chatta på www.omegle.com kan hjälpa:)

Redigerat av Fatal1tyPro
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

 

5. Min bästa vän fick Cancer och dog.

Ok, bu-hu, men vad f*n ska vi göra åt det? Utföra voodoo-ritualer för att återhämta honom från de döda? Han dog, ok, gå vidare. Att sitta och deppa över det är meningslöst.

 

 

Vafan är det för svar? om min bästa kompis fick cancer och dog skulle jag bli jävligt ledsen och upprörd om nån kommer och skriver "Buhu, gå vidare"

 

 

Har haft vänner/släktingar som dött, och har märkt att sitta och deppa över det hjälper inte.

 

Det hjälper nog mer om du skriver tröstande eller mer uppmuntrande istället. :_
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...