AidsCunt Skrivet 8 April 2004 Rapport Dela Skrivet 8 April 2004 finns Turok till xbox? isåfall- är det coolt? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
unreal Skrivet 9 April 2004 Rapport Dela Skrivet 9 April 2004 ja det finns och jag har det. det är ganska bra det bästa turok spelet hittils fast skit svårt. roligast är nog från början och kriget i det Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
AidsCunt Skrivet 9 April 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 9 April 2004 okej. jag är sugen på att skaffa det. så det är värt att skaffa eller? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jojjon Skrivet 14 April 2004 Rapport Dela Skrivet 14 April 2004 ´ja det kostar typ 99 nio kr nu också så du bör skaffa det Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
AidsCunt Skrivet 15 April 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 15 April 2004 okej. då ska jag absolut skaffa det. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Heaz Skrivet 18 April 2004 Rapport Dela Skrivet 18 April 2004 Är det så här man ska skjuta på dinosarier, eller? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst GOLDEN MAN Skrivet 18 April 2004 Rapport Dela Skrivet 18 April 2004 det är såklart du ska köpa det!!! :angry: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
AidsCunt Skrivet 18 April 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 18 April 2004 det är såklart du ska köpa det!!! :angry: okej? :huh: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
AidsCunt Skrivet 18 April 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 18 April 2004 Är det så här man ska skjuta på dinosarier, eller? jepp. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg