Windnoob Skrivet 15 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 15 Maj 2009 Varför får man inga fuskamynt på allmänt forumet? :mellow: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nittionio Skrivet 15 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 15 Maj 2009 Antagligen av skälen att dem flesta inlägg där kanske inte är allt för "nödvändiga". Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raptomex Skrivet 15 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 15 Maj 2009 Tack gode gud att FuskaMynt inte delas ut i allmänt. :o Det skulle ju leda till universums största katastrof, allt spamm man ser där. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Windnoob Skrivet 16 Maj 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 16 Maj 2009 men där tjänar jag mest fm på (om jag inte spammar) men for real, jag är mest på de forumet, och de vore f*n ingen nytta att posta där och få ingen fuska mynt.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raptomex Skrivet 16 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 16 Maj 2009 men där tjänar jag mest fm på (om jag inte spammar) men for real, jag är mest på de forumet, och de vore f*n ingen nytta att posta där och få ingen fuska mynt.. Är du medlem här för att få FuskaMynt eller? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Windnoob Skrivet 16 Maj 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 16 Maj 2009 ahh haha var lite fuska-mynt-kåt där >.< men lite collection vill man ha visst? :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheUnnamed Skrivet 17 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 17 Maj 2009 ahh haha var lite fuska-mynt-kåt där >.< men lite collection vill man ha visst? :P Öh nej? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
360Xbox Skrivet 17 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 17 Maj 2009 ahh haha var lite fuska-mynt-kåt där >.< men lite collection vill man ha visst? :P :_ Orka vara medlem bara för fm. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst RySs3N Skrivet 17 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 17 Maj 2009 ahh haha var lite fuska-mynt-kåt där >.< men lite collection vill man ha visst? :P Jag tycker endå man inte har någon användning för fuska mynten man får. Så nej. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Mindtwistah Skrivet 19 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 19 Maj 2009 men där tjänar jag mest fm på (om jag inte spammar) men for real, jag är mest på de forumet, och de vore f*n ingen nytta att posta där och få ingen fuska mynt.. Så du postar för att få fuskamynt? Jag hade fortfarande hopp för dig, grabben. Men nu har det försvunnit. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Mindtwistah Skrivet 19 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 19 Maj 2009 okej jag har tänkt efter det suger k*k vem vill ha mina fm? (mindtwistah i still lav jah) <3 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 19 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 19 Maj 2009 Besvarad+Offtopic=Låst Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg