Raptomex Skrivet 16 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 16 Maj 2009 Hejsan. Jo nu är det så att jag har råkat ut för ett problem jag aldrig fått förr och har därför ingen kunskap om det. Jag vet inte hur jag kunde få detta men det började redan igår. Det är nämligen så att jag kan inte högerklicka på olika filer, bildfiler, ljudfiler, textfiler osv, för att när jag högerklickar så stöter "explorer .exe" på ett fel och det hela slutar med att jag måste starta om dator. Jag trodde först att det var ett virus jag fått, men efter att ha scannat datorn med Nod32 och Spybot och ej fann några virus så uteslöt jag det. Och eftersom att jag inte vet hur jag ska handskas med detta så vänder jag mig mot er med hopp om att ni kan hjälpa. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
majskolv Skrivet 16 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 16 Maj 2009 tanka CCleaner (Crap Cleaner) & sök igenom burken eftes skit Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ChipZ Skrivet 16 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 16 Maj 2009 avslutar explorer.exe kan du starta den igen på aktivitetshanteraren Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raptomex Skrivet 16 Maj 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 16 Maj 2009 tanka CCleaner (Crap Cleaner) & sök igenom burken eftes skit avslutar explorer.exe kan du starta den igen på aktivitetshanteraren pallainte@ Gjorde det för inte så länge sedan. ChipZ@ Nope, datorn fryser sig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fality Skrivet 16 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 16 Maj 2009 Reparera skadade filer med OS skivan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rammus Skrivet 17 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 17 Maj 2009 Säkert fel på några/någon fil. Försök hitta något program som reparerar sånt där. Funkar det inte är nog mitt bästa förslag att formatera om :glare: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Desajn Skrivet 17 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 17 Maj 2009 Formatera är väl det enda som kan fungera? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raptomex Skrivet 17 Maj 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 17 Maj 2009 Formatera är väl det enda som kan fungera?Jo men det finurliga är att jag formaterade om datorn för cirka 5 dagar sedan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.