Hurricane Skrivet 16 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 16 Maj 2009 Tjo! Sitter ensam här hemma och tänkte att jag lika bra kan kolla en film. Någon här som har något bra tips på vilken film jag kan hyra? Helst en skön actionrulle, men såklart kan ni tipsa om andra filmer också. :) Ni har typ... 3h på er att tipsa, videofirma stänger 23.00 finsk tid tror jag ;P (22.00 svensk). Annars går det ju också att tanka ner en film men att... Tipsa på ;D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Amaeli Skrivet 16 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 16 Maj 2009 Om du vill ha en Action-rulle av hög kvalité som är något mer än bara pang, pang, boom, boom rekomenderar jag följande. The departed (Stjärnspäckad maffia film som vann oscarpriset för bästa film 2006.) Blood diamond (Djup blandning mellan action och drama, nominerades till 5 stycken oscars) Inside man (Oerhört smart och bra berättad historia om rånare.) Snatch (Klassiker som alla borde se, möjligtvis den bästa actionfilmen någonsin.) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TiredRacoon Skrivet 16 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 16 Maj 2009 Blood Diamond 16 Blocks Sen finns det Dancer in the Dark och Dogville som är helt sjuka dramafilmer som man bara måste se (Varesig man gillar drama eller ej). Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hurricane Skrivet 16 Maj 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 16 Maj 2009 Hm, någon film som är lite liknande Lucky Number Slevin eller Running Scared? Men ska kolla vad det är för filmer ni tipsat om <; Tackar för tipsen, mera :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TiredRacoon Skrivet 16 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 16 Maj 2009 Men 16 Blocks är ju en självklarhet om du inte sett den ännu - En av de bästa Bruce Willis rullarna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Amaeli Skrivet 16 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 16 Maj 2009 @Tolin gillar du ochså von trier och björk? :o @Strato, Snatch är väldigt lik Lucky number på stilen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 16 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 16 Maj 2009 Crank 1. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TiredRacoon Skrivet 16 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 16 Maj 2009 (redigerat) @Tolin gillar du ochså von trier och björk? :o @Strato, Snatch är väldigt lik Lucky number på stilen. Jag är ett enormt f*n av både Björk och Lars Von Trier. Tycker de är två av vår tids mest nyskapande personer. Redigerat 16 Maj 2009 av Tolin Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raptomex Skrivet 16 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 16 Maj 2009 Die hard är väl måttliga actionfilmer? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Frank Skrivet 28 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 28 Maj 2009 Eh Die Hard är givna actionfilmer. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xcango Skrivet 5 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 5 Juni 2009 Saving private Ryan!! DEN ÄGER! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MentalogisT Skrivet 5 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 5 Juni 2009 Det är inte action, mer drama. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.