JonteFire2 Skrivet 17 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 17 Maj 2009 (redigerat) när jag ska filma med hypercam så blir det bara ett en liten ruta i hörnet av datorn! Det stod att man måste registrera om man vill ha helskärm. hur gör jag det? är det gratis? Redigerat 17 Maj 2009 av JonteFire2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Crazyshit Skrivet 17 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 17 Maj 2009 Du behöver inte registrera, I Hypercam så kan man välja hur mycket man ska filma och så vidare. Tryck på "Select region" när det startar så kan man välja där :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 17 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 17 Maj 2009 Det är en Watermark eftersom du har gratis versionen. Om du betalar får du mer funktioner som att spela in längre i högre kvalité och Watermarken försvinner. Jag rekomenderar Game Cam Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ThemasteR32 Skrivet 18 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 18 Maj 2009 om du ska filma dator så ska du ha Camstudio om du ska filma ett spel så använd Fraps eller Xfire ;D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.