MentalogisT Skrivet 23 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 23 Maj 2009 (redigerat) När jag tvättade kläder Nej, när du lade ut denna bilden. Ey, han är cool. Jiddra inte! <_< Tycker han är ganska ocool som snyltar folks signaturer och lägger upp på bdb. Tror du jag vet att nån har den singnaturen? Ja? on tåpec : gick in i en gammal tant på ica för inte så längesen .. Redigerat 23 Maj 2009 av Raeven Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 40200 Skrivet 23 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 23 Maj 2009 När jag tvättade kläder Nej, när du lade ut denna bilden. Ey, han är cool. Jiddra inte! <_< Tycker han är ganska ocool som snyltar folks signaturer och lägger upp på bdb. Tror du jag vet att nån har den singnaturen? Ja? on tåpec : gick in i en gammal tant på ica för inte så längesen .. nej det visste jag inte Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nacke3000 Skrivet 24 Maj 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 24 Maj 2009 (redigerat) När jag var liten på ett ställe. Jag sprang fram och kramade pappa. Med det var inte pappa utan det var en annan person. AS pinsammt! :( (var typ 4 år) Redigerat 24 Maj 2009 av Nacke3000 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MentalogisT Skrivet 24 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 24 Maj 2009 När jag var liten och blev på ett ställe. Jag sprang fram och kramade pappa. Med det var inte pappa utan det var en annan person. AS pinsammt! :( (var typ 4 år)? I helgen när jag var på 50 års fest så körde vi nån slags av fyllekamp där man skulle kasta med ögonbindel på, vattenballonger var det man skulle kasta, och visst så sköt jag mot publiken. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jolt Skrivet 24 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 24 Maj 2009 När jag var liten och blev på ett ställe. Jag sprang fram och kramade pappa. Med det var inte pappa utan det var en annan person. AS pinsammt! :( (var typ 4 år) Hänt mig också, och för inte så länge sen trodde en liten unge att jag var han pappa. :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nacke3000 Skrivet 24 Maj 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 24 Maj 2009 (redigerat) Jag skrev fel över.. Ändrade det! En annan gång när min klass var på liseberg och jag var nästan den ända som inte vågade åka kanonen. Redigerat 24 Maj 2009 av Nacke3000 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dezen Skrivet 24 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 24 Maj 2009 När jag tvättade kläder Nej, när du lade ut denna bilden. Ey, han är cool. Jiddra inte! <_< Tycker han är ganska ocool som snyltar folks signaturer och lägger upp på bdb. Tror du jag vet att nån har den singnaturen? Ja? on tåpec : gick in i en gammal tant på ica för inte så längesen .. nej det visste jag inte Ljuger gör du. Kolla på min signatur och Status ex signatur. Vet även att du haft den på fuska innan med "Jag rippar ingenting *fniss*". Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Doglovers Skrivet 27 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 27 Maj 2009 en annan pinig grej jag varit med om var att när vi var på Pite Havsbad och bodde i husvagn (var inte alls gammal) skulle vi gå till husvagnen efter vi badat. Då gick jag in i någon annans husvagn, samma sak hände när vi bodde i lägenhet. :blink: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TechnoLover Skrivet 27 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 27 Maj 2009 (redigerat) när jag råkade sär skriva in för hela fuska.se det var as pinsamt :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: OT: Särskrivning igen, MacGyver. OnT: Det pinsammaste som hänt mig, var en gång på lektionen när jag fick ett sms. Vanligtvis hade jag inte brytt mig, men nu så hade vi den kinkigaste och suraste läraren man kan ha. Han skrek rakt ut, mot mig, att man inte får ha en mobiltelefon i skolan. Han krävde att jag skulle lämna den till honom för att sedan få den när skolan var slut, då jag vägrade att lämna den till honom, skickade han ut mig från lektionen. Där var inte den historien slut, jag fick skit för det senare av flera andra lärare. En annan pinsam sak är att jag inte vågar åka, typ, någonting på ett nöjesfält. T.ex. på Liseberg vågar jag endast åka Balder, Kanonen, Juke Box och alla andra "lugna" attraktioner. Jag vågar t.ex. INTE åka Hanghai eller Uppsvinget. Det tycker jag är pinsamt. Redigerat 27 Maj 2009 av TotalDisgrace Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nacke3000 Skrivet 27 Maj 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 27 Maj 2009 OT: Särskrivning igen, MacGyver. OnT: Det pinsammaste som hänt mig, var en gång på lektionen när jag fick ett sms. Vanligtvis hade jag inte brytt mig, men nu så hade vi den kinkigaste och suraste läraren man kan ha. Han skrek rakt ut, mot mig, att man inte får ha en mobiltelefon i skolan. Han krävde att jag skulle lämna den till honom för att sedan få den när skolan var slut, då jag vägrade att lämna den till honom, skickade han ut mig från lektionen. Där var inte den historien slut, jag fick skit för det senare av flera andra lärare. En annan pinsam sak är att jag inte vågar åka, typ, någonting på ett nöjesfält. T.ex. på Liseberg vågar jag endast åka Balder, Kanonen, Juke Box och alla andra "lugna" attraktioner. Jag vågar t.ex. INTE åka Hanghai eller Uppsvinget. Det tycker jag är pinsamt. Samma: Jag vågar inte åka något utan dom lugna attraktionerna på liseberg. Och snart ska jag till skara sommarland med klassen :( Varför hade du inte tyst läge på mobilen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KuroKaktus Skrivet 27 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 27 Maj 2009 Jag ska på liseberg på måndag. Dock ska jag gå med en kompis som gillar samma saker som jag men om nån annan är där och håller på. OnT: När jag hade munskydd på träslöjden när ingen annan har :P Dock så får jag inte ha mer träslöjd :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
swagzter Skrivet 27 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 27 Maj 2009 Jag var på COOP och trodde att en annan kvinna var min mamma, så jag la i lite varor i hennes vagn x'D Sket pinsamt... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.