Hoppa till innehåll

Pinsamma Tråden

Nacke3000

Rekommendera inlägg

När jag tvättade kläder

Nej, när du lade ut denna bilden.

Ey, han är cool. Jiddra inte! <_<

Tycker han är ganska ocool som snyltar folks signaturer och lägger upp på bdb.

Tror du jag vet att nån har den singnaturen?

Ja?

on tåpec : gick in i en gammal tant på ica för inte så längesen ..

Redigerat av Raeven
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

• Svar 137
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Gäst 40200

När jag tvättade kläder

Ja?

nej det visste jag inte

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

När jag var liten och blev på ett ställe. Jag sprang fram och kramade pappa. Med det var inte pappa utan det var en annan person. AS pinsammt! :( (var typ 4 år)

?

I helgen när jag var på 50 års fest så körde vi nån slags av fyllekamp där man skulle kasta med ögonbindel på, vattenballonger var det man skulle kasta, och visst så sköt jag mot publiken.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

När jag var liten och blev på ett ställe. Jag sprang fram och kramade pappa. Med det var inte pappa utan det var en annan person. AS pinsammt! :( (var typ 4 år)

Hänt mig också, och för inte så länge sen trodde en liten unge att jag var han pappa. :D

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

När jag tvättade kläder

Ja?

nej det visste jag inte

Ljuger gör du. Kolla på min signatur och Status ex signatur. Vet även att du haft den på fuska innan med "Jag rippar ingenting *fniss*".

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

när jag råkade sär skriva in för hela fuska.se det var as pinsamt :cry: :cry: :cry: :cry: :cry:

OT: Särskrivning igen, MacGyver.

OnT: Det pinsammaste som hänt mig, var en gång på lektionen när jag fick ett sms. Vanligtvis hade jag inte brytt mig, men nu så hade vi den kinkigaste och suraste läraren man kan ha. Han skrek rakt ut, mot mig, att man inte får ha en mobiltelefon i skolan. Han krävde att jag skulle lämna den till honom för att sedan få den när skolan var slut, då jag vägrade att lämna den till honom, skickade han ut mig från lektionen. Där var inte den historien slut, jag fick skit för det senare av flera andra lärare.

En annan pinsam sak är att jag inte vågar åka, typ, någonting på ett nöjesfält. T.ex. på Liseberg vågar jag endast åka Balder, Kanonen, Juke Box och alla andra "lugna" attraktioner. Jag vågar t.ex. INTE åka Hanghai eller Uppsvinget. Det tycker jag är pinsamt.

Redigerat av TotalDisgrace
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

OT: Särskrivning igen, MacGyver.

OnT: Det pinsammaste som hänt mig, var en gång på lektionen när jag fick ett sms. Vanligtvis hade jag inte brytt mig, men nu så hade vi den kinkigaste och suraste läraren man kan ha. Han skrek rakt ut, mot mig, att man inte får ha en mobiltelefon i skolan. Han krävde att jag skulle lämna den till honom för att sedan få den när skolan var slut, då jag vägrade att lämna den till honom, skickade han ut mig från lektionen. Där var inte den historien slut, jag fick skit för det senare av flera andra lärare.

En annan pinsam sak är att jag inte vågar åka, typ, någonting på ett nöjesfält. T.ex. på Liseberg vågar jag endast åka Balder, Kanonen, Juke Box och alla andra "lugna" attraktioner. Jag vågar t.ex. INTE åka Hanghai eller Uppsvinget. Det tycker jag är pinsamt.

Samma: Jag vågar inte åka något utan dom lugna attraktionerna på liseberg. Och snart ska jag till skara sommarland med klassen :(

Varför hade du inte tyst läge på mobilen?

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

• Skapa ny...