Satisfaction Skrivet 4 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 4 Juli 2009 hehe, påminner mig om något som hände ungefär..ja 10 år sen kanske.. Vi spelade bandy ute på skolgården, när en utländsk man(hemspråkslärare skulle jag tro) går över skolgården. Han går förbi min motståndares mål, och ja, jag missar målet och träffar honom istället. han tappar en bunt papper han bar på, och springer därifrån. kommer inte ihåg mycket mer... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
IRaeven Skrivet 4 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 4 Juli 2009 hur tappade du badbyxorna?dom satt för löst ok Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Visual Skrivet 4 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 4 Juli 2009 när jag gick i förra skolan och gick i 3:an. Jag glömde låsa på toaletten när jag skulle pissa och just då öppnar en tjej som är idiotisk dörren och jag skrek "h*lvete!". så jag fick gömma kuken lite grann då... inte så stor k*k som tur.... I lol'd xD Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
majskolv Skrivet 4 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 4 Juli 2009 För ett tag sen när vi hade prov, så var jag tvungen att hämta en linjal framme vid katedern, eftersom det var matteprov. Jag gick fram och tog en linjal och då la jag av ett riktigt avgrundsvrål rätt i lärarens fejs.. Jag fick göra om provet en annan dag, eftersom jag blev utslängd. en liknande sak har hänt min kompis när han tog tog sönder en linjal som slog till en penna som sen fastnade i lärarens stol... MED SPPETSEN UPP Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DonaldDuck Skrivet 6 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 6 Juli 2009 Jag är aldrig med om nåt pinsamt :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Staejjkarn Skrivet 7 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 7 Augusti 2009 När jag råkade ta en kallsup pga mitt egna saliv satt typ och såg lite konstig ut inför ett antal personer. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
prophet Skrivet 8 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 8 Augusti 2009 Kan väl nämna den gången jag tog bussen till höllviken för att träffa ett par kompisar samt en av kompisarnas nya flickvän. Jag hoppade av och de satt på en bänk så jag gick till dem och skakade hand. Sedan tog jag en cigg och spottade. Spottet hängde kvar efter jag hade spottat och det såg inte så trevligt ut. Första intrycket må jag säga kan inte ha varit så underbart. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Doglovers Skrivet 8 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 8 Augusti 2009 Jag är aldrig med om nåt pinsamt :) Nu blir man lite avundsjuk hära!!! <_< Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lynott Skrivet 8 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 8 Augusti 2009 klassikern när man träffar nytt folk och försöker smälta in med ett skämt och ingen skrattar, rätt jobbigt :visslar: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
IRaeven Skrivet 8 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 8 Augusti 2009 när mamma kallar mig "bebisen" när jag är med kompisar :visslar: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KuroKaktus Skrivet 9 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 9 Augusti 2009 När vi hade fotbolls match mot lärarna sista dagen och jag var målvakt. Hade byxorna back och fram. Sa att det var för skojs skull bara :P Men vi vann med 11-2 :P Och dom flästa förlorar med iaf 3-6mål :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
swagzter Skrivet 9 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 9 Augusti 2009 klassikern när man träffar nytt folk och försöker smälta in med ett skämt och ingen skrattar, rätt jobbigt :visslar: DET är pinsamt! Fast när jag märker att folk inte tkr det är kul, så brukar jag oftast gå över till nånting helt annat, då börjar de skratta B) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.